Tuesday, July 10, 2012

Teringin Nak Pi Sini....

 As-Salam Semua...

Dah 30 tahuN dah cik Jue ni hidup Kat Bumi AllaH Yang Luas nIe...
alhamdulilah....
n3 nie nak mintak simpati cik hubby.....
kalau duk kira2 kat banyak tempat yang teringin nak pergi...
tapi memang susuh nak tercapai buat masa ini...
insayallah...ada rezeki bolehlah sampai....
tapi dua tempat nie memang teringin sangat nak pi...
ramai dah orang pergi....
kalau ikut kemampuan...
insayallah sepatutnya dah sampai....
cuma bukan izinnya lagi......
 tapi rasanya ...
buat sementara memang kena pendam perasaan dulu...
sebab ada lagi penting dalam hidup kami akan kami temuhi...

pertama:
nak masuk umah baru...dah tak lama dah nie...
kedua:
nak dapat orang baru...pun sama dah tak lama dah nie...tinggal 3 bulan je lagi...

ok...
tempat yang cik jue nak pergi sangat tue ialah....
korang jangan gelak tau...sebab cik jue tahu korang mesti dah pergi....

 yup...
cameron highlands...
teringin nak petik strawberry....


 mestilah langkawi...
nak shoping coklat banyak...
nak jalan2 n ambil gambar...
hahahahaha...


Abang 
bila nak bawak sayang dengan anak2 kat sini...
janji tahun depan ye...
salah satu mesti pergi....
hahahahaha....


ok..
sekian sudah kisah teringin hari ini...
nanti jumpa lagi...






p/s...nak tengok barang niaga..jangan lupa klik link bawah nie...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

Nad @ MamaZN said... [Reply]

insya-Allah, akan tertunai 1 hari nnt ;)

anie said... [Reply]

hah..fauzi..xpaham2 lg...hihihihi

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa