Monday, July 9, 2012

SaaT Indah-Farisyah Sayang Adik...

salam isnin semua....
ari ni cik jue BSP -chek gula dalam darah....biasa dah syak ada diabetes...
hari ni maka kena berulanglah ke klinik...jadual dia....
8:00 pagi...pastu 11:00 pagi..pastu 3:00 petang dan last pukul 9:00 malam....
nasib baik klinik dekat jugak dengan umah n opis ...kalau tak tahu le.....
oklah kita lupakan pasal BSP ye....
ok nak kongsi gambar sweet farisyah....
dia memang suka buat mcm nie......
baru teringat nak ambil gambar buat kenangan....
ni aksi spontan farisyah....kami tak suruh dia yang buat.....
kami ambil moment indah masa pi 
Pesta Flora Putrajaya ari sabtu lepas....
gambar lain kita kongsi kemudian ye.....

ini aksi spontan farisyah...

yang ni ayah dia yang suruh....
comel sangat....

apa2 pun ibu sayang farisyah so much....



oklah stop sampai sini...nanti jumpa lagi...
lepas nie....
selamat berkerja ye......



p/s...nak tengok barang niaga..jangan lupa klik link bawah nie...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

MRS. K said... [Reply]

taon ni tak pg pon floria. huhu

::EIDA:: said... [Reply]

Comeynya!! Tak lama lagi dapat kawan dah Farisyah... ~

Falsya said... [Reply]

sweet okayh farisyah kiss tummy ibu..;D

aanie said... [Reply]

lepas ni farisyah blh la jg adik...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

tahun lepas jue tak pi tahun ni baru pi...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

3 bulan jelagi..nanti dah ada kawan

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

memang sweet....

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

mintak2 bolehlah diharap...

eB said... [Reply]

agak2 kalo kiter terserempak cam x? :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

insayallah perasan kot..tapi kalau tak perasan eB tegur kita tau...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa