Wednesday, July 11, 2012

Photo Fridge Magnet

Alhamdulilah....
moga ALLAH murahkan rezeki kami....
oklah nak kongsi Gambar Photo Fridge MAgnet yang telah ditempah 

 tempahan dari nana kawan ibu damia n falsya...

tempahan dari Alya...

tempahan dari amy...

ini tempahan dari zue..sebagai cendermata...


korang berminat ...
Photo Fridge Magnet ini  amat sesuai untuk dijadikan cendermata selain buat koleksi sendiri...
kami menggunakan magnet yang berkualiti tinggi serta kertas gambar yangbermutu....
anti calar dan kalis air...


harga yang kami tawarkan amatlah berpatutan...


Untuk gambar berukuran 2R (10 CM X 6 CM)
hanya RM 5 sekeping
tapi hendaklah menempah lebih dari 4 keping
(HARGA TIDAK MASUK POS)




untuk gambar bersaiz 4R (10 CM X 15 CM)
hanya RM 8 
tapi hendaklah menempah lebih dari 4 keping
(harga tidak termasuk pos)





kami juga menawarkan khidmat mengedit gambar untuk tujuan cendermata...

contoh seperti dibawah...

 ini sempena hari guru baru2nie...


kalau berminat untuk buat di jadikan hadiah hari jadi,hadiah hari guru dan pelabai cendermata lagi...
harga boleh dirunding...
boleh PM cik jue terus ...
ni nom fon cik jue 
019-2880276
atau email kat..
loveannajueanna@gmail.com 
atau
FB cikjue -http://www.facebook.com/jueliana.joehari


ok terima kasih ye...

p/s...nak tengok barang niaga..jangan lupa klik link bawah nie...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

Eliss Mie said... [Reply]

gambar-gambar tu memang x boleh letak frame ker? dulu pernah buat sekali mcm ni,

http://www.elissmie.com/2010/08/personalized-fridge-magnet-dari-memoire.html

Falsya said... [Reply]

cantik laaa..nnt dh ade umah sendri, harus falsya order ngan jue..;D

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

terima kasih...yang nana ada masalah sikit..tapi jue dah gantikan yang baru...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

boleh...dalam proses nak cuba nie...

Abdullah Jamil said... [Reply]

jue, masih buat biz fm ni ke? sy nak tempah utk hadiah cikgu2 ank sy utk hr guru 2014 ni nnt, blh?

Cik Jue said... [Reply]

@Abdullah Jamil
MASIH BUAT MACAM BIASA..
PLEASE WASSSUP/SMS/CALL
019-2880276

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa