Thursday, July 19, 2012

Nasib Baik ada Farisyah....

salam khamis semua...
malam ni tengok anak bulankan...
insayallah ari sabtu nie kita berpuasa....
moga ibadah puasa kita kali ini berjalan lancar...
cik jue....dah confirm kena tinggal pada 6/8/2012 ..
ada BSP...tue tak masuk lagi yang lain....
huhuhuhuhu..moga cik jue bertahan sampai akhirnya....amin...

berbalik pada tajuk ye...
teman2 semua....
kisah festa bunga tak habis lagi...
NASIB BAIK ADA FARISYAH...
boleh ibu ngan ayah ambil gambar berdua....
kalau tak tak dapat...
nak tengok hasilnya....
jomle....

gambar pertama...
tengok kebawah sebab tukang ambil gambar kecik sangat...

 ini yang nombor dua...
wah mewahnya perut suami tercinta...
hahahaha..
lepas tue terus cik poji tak nak ambik gambar...
sebab perut dia nampak "mewah" sangat



ok lah...
panadai jugak anak ibu ambil gambarkan...
walaupun sebenarnya berdebar2 nak kasi kamera kat dia takut jatuh...
hahahahaha



oklah stop dulu ye...
panjang umur jumpa lagi...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

eT said... [Reply]

aah kan...kalo x akak tarik jek org keliling tu soh amikkan...hehe

anie said... [Reply]

wah mewahnye perut pojie nie...mewah dengan ape tue....sat gie jamuan dia ada x...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@eT
Tue pun ada tarik orang gak ..nak bergambar bertiga...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@anie
memang mewah....poji takde diakan kursus

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

pandai farisyah amik gambar ye,
hihi bdk² skrg mmg pandai..tp itulah kita risau dia pegang x kuat jerk kan..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa