Monday, July 16, 2012

Model Pesta Bunga....(part 1)

kisah minggu lepas...
ari ni baru nak tempek kat sini...
bertahun dah pesta bunga nie kat putrajaya..
tapi ini kali pertama cik jue pergi....
tujuan kami kesana...
mestilah nak tengok bunga ...dan ...hahahaha nak pi ambil gambar test kamera baru ..hahahaha

oklah kita kongsi gambar dulu...
tapi untuk PART 1..
model dia ...mestilah..

NUR FARISYAH BINTI MOHD FAUZIE


.....AWAS BANYAK GAMBAR DI BAWAH NIE.....

bunga nie ada orang..hahahaha

bunga nie cantikkan...

siap duduk model nie...

jom farisyah bawak pi jalan2 nak...

bersama pakcik rama2 ..

cantikkan bunga ini...


aduh banyak sangat gambar anak dara nie...
kalau nak tengok versi penuh kena ke FB...
tak mampu nak tempak kat sini banyak2...


oklah...
jumpa lagi....cik jue ada jamuan ringan2 pagi nie...
jadi sarapan yang best pagi2 nie...

see..u 


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

16 comments:

MaMa CyDa said... [Reply]

Memang ader talent jadik model cilik lah Farisyah nih ... siap liuk lentuk lagik .. I Likeee ^_^

anie said... [Reply]

farisyah memang comei...
yang xtahan nak tergelak pakcik rama2 tue...hahaha...gagah kan...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@MaMa CyDa

hahaha ada telent ye mama cyda...
untuk ibu ngan ayah dia je...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@anie
memang gagah aku pun tergelak...

::EIDA:: said... [Reply]

Ida ada ajak hubby pergi... Ida takmo.. Katanya segan lah nak pergi ada bunga bunga manyak... ntah pape... hahahhahahaha

nur anis said... [Reply]

amboi..kecik-kecik dah jadi model..:)

Qhaifa Nur said... [Reply]

berkesempatan pergi juga hari tu...
senyum...

Falsya said... [Reply]

aloh aloh chumelnye farisyah...

aanie said... [Reply]

cikjue, gambarnya mmg cntik....

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@::EIDA::
akak pi ambil gambar ..bukan pi beli bunga...hahahahaha

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@nur anis
model untuk ibu ngan ayah dia je...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Qhaifa Nur
seronok jugakkan pemandangan dia comel sangat

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Falsya
comel ye aunty fasya..terima kasih

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@aaniehehehe baru nak jadi photografi nie

Salina@IbuAqil said... [Reply]

amboi2!!! anak dara sorang ni..
bkn main lg berposing nya..
comei2.. hi3!!!

mrs kayrul said... [Reply]

ada bakat jadi model nie..ala tempat farisya pergi tue tak sempat la terjah asyik tengok bahagian lain jer sampai balik tak singgah kat situ

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa