Friday, July 27, 2012

Dari Glitterati Bertukar manjadi BIASA...TOLONGGGG

Alhamdulilah dah 7 hari kita berada di bulan ramadhan nie
moga ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan kepada kita semua...

ok teman2 cik jue nak bertanya nie...
kenapa akaun Nuffnang cik jue bertukar dari GLITTERATI kepada biasa ye...
cik jue dah hantar tiket kepada nuffnang tapi masih belum respon lagi...
dah google N3 korang pernah buat tentang Nuffnang nie...
dah betulkan semua ...
tapi sama masih belum ada apa2 perubahan...
apa cik jue kena buat...
dah le ada BE duk menari2...
alahai...baru berangan naK cukupkan RM 100...
nampaknya......huhuhuhuhuhu.sedihnya...

harap2 ada yang sudi tolong ye...


TOLONGGGGGGGGGG
TOLONGGGGGGGGGGG
TOLONGGGGGGGGGGG

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Eliss Mie said... [Reply]

ada letak iklan lain ker selain nuffnang?

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Eliss Mie
tak ada tue yang pelik tue...

Cute Mum said... [Reply]

ada tak letak nuffnang kat blog yang dah lama tak aktif? sebab ada jugak blogger yang kena sebab benda tue..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Cute Mum
TAK ADA MEMANG BLOG NI JE ADA NUFFNANG

Falsya said... [Reply]

Alaaaa..falsya pun pening bab2 nie..hehe..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa