Monday, June 11, 2012

Terima KasiH Encik Fauzi OthmaN.....

yes....
siapa encik mohd fauzi othman tue...
mestilah my hubby....

bukan niat untuk menunjuk tapi sebagai tanda perhargaan buat sang suami yang banyak menolong dan membantu....
jadi kalau ada sapa2 yang tak suka sila jangan teruskan pembacaan ye....PEACE...

yup....
suamiku encik MOHD FAUZI...
alhamdulilah aku bersyukur kerana dikurnia seorang suami seperti mu...
serius kadang2 my hubby  selalu merungut bila kat wall FB selalu puji2 para isteri....
dan ayat dia selalu ajukan..kenapa suami tak buat kerja ke...
opssss abang jangan emo ok....
sayang tahu abang memang suami yang rajin bab2 tolong isteri serta amatlah memahami...
korang tahu..cik jue  jarang basuh baju,sidai baju...tahun nie baru 2 kali ok....
semuanya cik hubby yang buat sejak kami kawin sampai sekarang...
dan awal tahun lepas hubby ambil lagi tugas lipat baju...
maka si isterinya pun naik lemaklah....
cik jue tak pernah cuci kipas,air con,buang sawang dan lap habuk kat umah...
semuanya cik hubby yang buat...cik jue hanya mod lantai dan vacum ..tu pun bila cik hubby dah penat..dan suruh cik jue buat.....hahahhaha..
(bila duk pikir2 balik apa kerja cik jue ye....masak,iron baju,kemas tempat tidur n apa lagi ye....?????)

cik jue tak pernah ambil tahu perbelanjaan umah dan segala jenis bil...
semuanya cik hubby uruskan....
tapi cik jue tahu semua no pin akaun, duit masuk dan keluar kami...
cik hubby pasti report dengan cik jue...
yelah takut emergency kemudian hari katanya....
"oppppp sayang tak suka abang cakap mcm tue.... :-(
dan yang paling cik jue suka...
cik hubby akan tunaikan segala permintaan cik jue 
bezanya lambat atau cepat...yang pastinya cik jue pasti akan dapat...

terima kasih cik hubby kerana bagi support penuh pada cik jue dalam apa jua keadaan...susah senang kita harungi bersama...
tak pernah sekali pun dia membiarkan cik jue terkapai2 mencari2 keputusan....
 

buat cik hubby..terima kasih segalanya...
moga ALLAH terus panjangkan jodoh kita sampai akhir hayat kita berdua...

 
yup......
aku sayang kamu sangat2.....
ok habis doh sesi aku puji laki aku...
jadi mcm aku dah bagi tahu siap2 kalau tak suka tak payah baca ye....
sebab aku tak paksa korang baca.....


 hubby...ini special untuk awak......
LOVE u SO MUCH....
selamat menjalani puasa ada 12 hari lagikan...
moga puasa nazar abang di berkati ALLAH.....
AMINNNNNNNNN


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

zurayusoff said... [Reply]

terharu mendengarnya...
rupanya masih ader lg kaum suami yang ringan tulang...
kamoo antara yang bertuah...
syukurlah....

Eliss Mie said... [Reply]

siapa tak sayang isteri yer dak :) sama mcm aku banyak kerja rumah hubby buat esp lap2 dan sapu rumah..hehehehe

aanie said... [Reply]

bertuah cikjue....

hanya kita yg tahu psl pasangan kita kan....

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

zura:alahamdulilah ...syukur pada ALLAH

Elis:hahahaha rupanya kita serupa...

@e_da said... [Reply]

sweet!.. bertuah kan dpt suami yg baik... bukan semua org dapat nikmat seperti ini... semoga hubungan kalian kekal hingga ke syurga... aminnn

anie said... [Reply]

memang sangat2 beruntung kan...dan aku memang harus jeles...huhuhu...;)

eB said... [Reply]

sgt romantis. i lioke :)

Nana said... [Reply]

bertuah nye akk
saya plak mmg jrg jumpe kan
klw amrul cuti panjant je
dia ada tlg2 cuci n sidai baju
klw lipat mmg xde la dia nak buat hahahaha

ch@ said... [Reply]

you are so lucky kak jue. huhuuu...

Cute Mum said... [Reply]

untungkan dapat hubby yang ringan tulang..
uyun pon syukur dapat laki jenis camtue.. taklah penat uruskan rumah sorang-sorang..
takper puji laki sendiri.. kalo bukan kita siapa lagi kan..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa