Monday, June 25, 2012

Taubat seorang Samseng

hehehehe ari ni terlebih rajin.....
oklah nak kongsi kisah yang mencuit hati cik jue dan cik hubby...
lupa pulak cerita ni main minggu lepas..kat chanel 106 astro oasis...
ok nie simple sinopsis dari cik jue...

Telemovie Taubat Seorang Samseng mengisahkan Rokiman yang telah keluar dari penjara telah pulang ke kampung dan mendapat tentangan hebat dari penduduk kampung di atas kesilapannya yang lalu. Kehadirannya menyebabkan pelbagai kisah lama diungkit kembali, ikuti kisah ini bagimana pengakhiran hidup Rokiman yang sudah bertaubat. 
lakonan Soffi jikan



kenapa cik jue nak berkongsi cerita ni dengan kalian..
bagi cik jue cerita ni bawak seribu kesedaran untuk kita...
sedih sangat..memang ROKIMAN ni jahat gila...memang sakit hatilah bila kita tengok dia...tapi tak semestinya orang yg jahat itu tak boleh insaf...
yes...cerita ni bawak seribu kesedaran buat kita...
huhuhuhuhu..cik jue tengok dengan linangan air mata ....
hubby tengok dengan penuh semangat lagi...

ok pada sapa yang ada ASTRO...
mesti ada ulangan dan korang jangan lupa tengok ok...
tapi yang takde kalau nak tengok ...
jom tengok kat sini ye...



ok dah...jumpa esok ye...
insayallah...

coretan ikhlas...

Cik jue aka Ibu Farisyah...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Falsya said... [Reply]

harus tgk nie kay you-tube..agak2 ade x?..;p

buatbest said... [Reply]

hmm..mcm nk tgk la~ huhu

LYAfrina said... [Reply]

mesti sedih citer ni n mberi keinsafan

mamalieyna said... [Reply]

best ek..eina skrg takde can nak layan astro..blk je abang long konker, channel 613 memanjang..huu~

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa