Monday, June 11, 2012

SyukuR PadaMU YA ALLAH...

Salam Isnin semua...moga hari ini lebih baik dari hari2 yang lepas...
sebelum celoteh panjang...
jom sama2 bantu cik jue sapu sawang yang makin banyak kat blog nie...
tuan dia busy ...sampai penuh sawang dah...
hahahahahahaa...
apa khabar korang semua...
ada yang rindu cik jue ke???
tak kisahle ada yang rindu ke tak ....tapi yang nyata cik jue rindu kamu semua....
hari ni baru start sekolahkan....lepas cuti 2 minggu....
mana korang2 yang ada anak2 sekolah pi...
cikjue..??
langkah kali ni nun juah di utara....memenuhi jemputan kawin sebenarnya...
bukan pi bercuti pun....

nak kongsi berita gembira...untuk diri cik jue n keluarga...
hari jumaat minggu lepas dapat email dari wartawan impiana...
nak masukkan bisnes jam dinding cik jue dalam column "mesti beli"...
perasan cik jue...
mestilah seronokkan...
harap2 inilah permulaan yang baik bagi bisnes....
aminnnnnnnnnn


inilah emailnya....

bertuahnya rasa diri ....
jumaat lepas cik jue menang cabutan bertuah mas pi tengok persembahan boria drama ...
hahahahaha ni paling syok...
sebab yang datang ramai sangat...
tapi hadiah cabutan hanya 8 hadiah saja...
mcm biasa memang mustahil nak dapat....
maklumlah jarang2 sangat nak bertuah ....
alih2 tetiba nombor cik jue naik....
hahahahaha kali ni cik jue memang bertuah dapat nombor 4....
nak cerita panjang dah tak sempat...
jerja dah datang nie....
jom layan gambar jap...

gambar dari hp...kelabu asap...tapi tetap nak tempek kat sini....
 besar kau hadiah dia...nak tahu apa isinya....
jom kebawah...

 

bakul dari IKEA...
comel...farisyah dah rasmi letak buku2nya...
hahahahahaha...


oklah kita jumpa lain kali ye....




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

sakila's craft said... [Reply]

TAHNIAH jue...permulaan yg sangat memberansangkan..ALHAMDULILLAH...i sokong u depan belakang atas bawah...CAIYOK!!!!!

::EIDA:: said... [Reply]

Tahniah kak!!!~ Semoga majujaya.. heeee~~

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

10Q kila n eida...

Nana said... [Reply]

murah rezeki akk :-)

Sidratul Muntaha said... [Reply]

rezeki anak2 ni cik jue
alhamdulillah

anie said... [Reply]

tahniah my fren...
rezeki anak2...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa