Tuesday, June 19, 2012

CENDAWAN YANG COMEL...

Masih lagi kisah hari belia...
sambungan Cerita semalam.....
kalau korang ada pergi sana...korang mesti perasan banyak cendawan yang comel2 ada kat sana...
farisyah apa lagi memang kaki suka posing ....
mengambil kesempatan nak suruh ayah dia ambil gambar bawah cendawan yang comel itu....
mals nak cerita banyak jom layan ye.....


tadi kata farisyah..rupanya ibu yang yang nak..hahahaha

betulkan coeml....ini yang warna biru...
sebenarnya banyak lagi tapi semua penuh orang "q" nak bergambar...
tak kuasa nak tunggu...
so jadilah ambil gambar dengan 2 cendawan yang comel nie....
oren dan biru....



oklah..jumpa lagi...

CORETAN IKHLAS...

CIK JUE aka IBU FARISYAH



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Falsya said... [Reply]

bsar betul cendawan..dh mcm payung dh..hehe..

LYAfrina said... [Reply]

mmg cun la..menarik ni..

lurun namzar said... [Reply]

satu cendawan dh boleh muat ramai org.

mamalieyna said... [Reply]

menarik....ptt la mak pun teruja nak bergambar dgn cendawan jugak..hehe~

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa