Thursday, June 28, 2012

Bersama WarTawan Impiana...

As-salam semua...
Dah Khamis kita rupanya...
semalam cik jue ada kursus tak sempat nak jalan2 kat blog korang....
hehehehehe...
oklah....
korang ingat lagi n3 cik jue yang lepas....
yang cik jue tempek email dari wartawan impiana...
kalau lupa klik sini....ye...

alhamdulilah semuanya berjalan lancar...
minggu lePas cik jue jumpa dengan Ira dan kawan dia (alamak lupa nama pulak.sorry)
Tempat kami jumpe...
hehehe DATARAN PUTRAJAYA....
(sorry ira tak dapat ajak datang umah...ada masalah teknikal...)
 Ira datang ambil jam untuk di photoshut kat studio diorang kat krangkraff...
lupa pulak dia nak ambil Jam cik jue tue untuk dimasukkan kedalam 
"RUANG MESTI BELI"

alhamdulilah semuanya berjalan lancar...
dan terima ksiah ira...sebab alhamdulilah sedikit sebanyak..
jam2 yang ira bawak tue telah dibeli oleh staf KRANGKRAF....



jom kita tengok aksi kami bergambar dengan ira dan kawannya...
eira melayan kerenah farisyah....
cik jue n kawan eira...

percubaan kedua....
farisyah memang friendly walaupun baru kenal...

  dengan cik hubby pulak...



oklah terima kasih eira dan kawannya kerana sudi datang dari shah alam...
ok jumpa lagi....




C.O,R.E.T.A.N. I.K.H.L.A.S

Cik Jue aka Ibu Farisyah...

p/s:jap lagi nak upload prodok baru...
jangan lupa terjah ye....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

anie said... [Reply]

fuh bangga aku sebagai kawan mung...hehehe...

ok aku tau ape yg masa teknikal itu..hehehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

anie:hahahaha diam sudah...

Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

wah bestnya tahniah Jue, hope bisnes lepas ni makin masyuk k

wahida said... [Reply]

manjanya farisyah ngan eira tu...

gud luck cik jue!!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

Wah Tahniah..
Moga bizness cik jue terus maju..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa