Monday, June 18, 2012

Bersama BoBoiBoy Dan kawan2...

cerita lama baru nak diabadikan disini....
sebenarnya gambar farisyah n boiboiboy ni pada sambutan hari belia baru2 ..
kami sempat jugak le pergi hari sabu tue....
saja nak cuci mata.......

jalan2 kat JOM HEBOH ...
terpandang le....poster boiboiboy n the games...
apa lagi gediklah anak dara tue nak bergambar....
kalau jumpa maskot tak tahu le....
lagi harus dia peluk terus rasanya...
ok jomlah kita tengok gambar...
nak cerita pun tak de idea...

yes...i like....

tadi sebelah boboiboy...sekarang Yaya pulak....

Comel tak.....

senum sampai telinga farisyah.....



ok jumpa lagi..


CORETAN IKHLAS..

CIK JUE aka IBU FARISYAH....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

eB said... [Reply]

uish bkn farisyah jerk. kalo kami pn sm, termsk la eB.. ha3

Falsya said... [Reply]

suke farisyah dpt bergambo..;D

ch@ said... [Reply]

tehehehe, sampai dah tak nampak farisyah mana satu. puas gosok2 mata. mcm dah sama je. comella.

Mama budak2 Faeizrill........ said... [Reply]

waaa....sukela farisya....

mamalieyna said... [Reply]

salam singgah...^_^

waaah mmg comel..sama2 comel macam yaya~ hehe..

~ yus ~ said... [Reply]

dah lebih kurang sama tinggi pulak Farisyah dengan Yaya tu ya...hehe

Indra Indra said... [Reply]

Ocohbot boleh tak kamu kasi kuasa tak

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa