Thursday, June 21, 2012

Alahai My Hubby

kisah My hubby...
yang sememang dah lama teringin nak tunggang motor besar....
yang dah lama berangan nak beli motor besar....
tak salah berangan abang..insayallah suatu hari nanti ada rezeki kita beli ye...
 nak jadikan cerita..hari tue pi umah mak cik dia kat Sungai Buluh..kebetulan pakciknya baru balik bawak motor besar ...
apa lagi tak dapat bawak..duduk ambil gambar pun jadilah.....
jomlah layan bila cik hubby kita posing dengan motor besar....


wah bukan main lagi ye abang ...


tak puas hati ambil lagi sekali....



hahahahaha mcm mana teman2 semua ...hensem tak...
hahahahaha..tak boleh blah soalan....



coretan ikhlas

cik jue aka ibu farisyah...

jom tengok jam diding koleksi terkini..
wooden clock


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Nak jawab "handsome" bleh x?
Jgn marah yer Cik Jue.. ;D
Hik3!!!

Rinna said... [Reply]

Nampak bergaya sungguh cik abang dok posing dengan motor besar tuh.. Tak per posing dulu nanti boleh beli plak kan.. Insyallah kalau ada rezeki.. :)

anie said... [Reply]

apalagi angkat satu le....;)

ch@ said... [Reply]

mcm bodyguard perdana menteri. sesuai sgt dgn hubby akak ni. tough. kalau abi kita gaknya mau motor yg bawa dia. hiii.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa