Wednesday, May 16, 2012

Siapa Tue Ibu?BabY ye....

N3 kedua...ari nie...
saja nak kongsi sekeping gambar dan ada orang tak mengaku itu DIA...
"Ibu Tue sapa...Baby ye..."
taklah itulah farisyah....
dengan selamba dia jawap....
"tak cantik pun.....farisyah cantik...."
hahahahaha anakku perasan .....
kenapa pulak tak cantik...
"rambut dia tajam2...rambut farisyah cantik..."
hahahahaha ambil kau sampai ke sudah tak mengaku itu dia...



jom nak tengok gambar yang di tak mengaku itu dia...


time dia umur 3 hari...
tengok rambutnya...pacak jekan...

cantik ke tak ibu tetap sayang kamu wahai anak...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

LYAfrina said... [Reply]

heheh..kelakar lak farisyah ni

~ yus ~ said... [Reply]

cantik apa, masa ni pun dah ada rupa farisyah...

cik Jue, soalan cik Jue di blog akak tu. Akak buat ikut tutorial di blog adik ni...

http://www.lyssasecret.com/2011/10/tutorial-hover-blockquote-cute-icon.html

anie said... [Reply]

hehe..tue belum dia tengok adik dia nnt ape pulak dia nak katakan...

wah..aku baru perasan tukar cat umah ye...hehehe..nice

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa