Monday, May 21, 2012

Ketagih Nak Main Bowling....

kisah farisyah lagi ...
kali ni sibuk duk mengajak ayah dia main bowling...
lalu je tepi ALAMANDA..mesti ajak ayah dia main bowling...
padahal dah lama tue kami tak jejak kaki kat bowling..rasanya dah nak masuk 3 tahun kot...

kesian pun ada....
ayah jomlah kita main bowling..jomlah ayah...
si ayah pulak tak nak main sebab takde geng...
tak kanlah cik jue pulak naik main...dengan perut kedepan ...walaupun tak nampak mcm org mengandung nie....(wawawawawa..sekali pandang mcm org tak mengandung....)

akhirnya permintaan di penuhi,,,
petang semalam kebetulan nak pi buat cermin mata adik cikjue..
kami pun terjahlah pusat bowling...
si ayah pun mainlah lawan ngan ayah sue...
seronok bukan main farisyah..
mcm org dapat lepaslan gian....
bila suruh dia baling tak nak pulak...
katanya bola berat...
hahahahaha takpelah farisyah....
tak main pun tak pe..janji boleh posing n tengok orang main ye...

TERSENYUM PUAS..

POSING MAUT NAMANYA...

BAGI SOKONGAN BUAT AYAH...
GO AYAH GO...

TENGOK SENYUM SAMPAI TELINGA...

ayah main sekali je...jadi bila dah habis nak tahu ayat dia...
"kejap je.....ayah ni kedekutlah"...
hahahahahahaha...lalu si ayah jawab...
"bukan kedekut tapi nak pi solat asar dah lewat...."

inilah kisah farisyah yang gian nak main bowling...

 



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

LYAfrina said... [Reply]

asya byk kali gak request nk ajk main boling.. tp x pnh bkesempatan ... heheh.. sonok farisyah..

Nora Shahaira said... [Reply]

maksudnyer cik jue sedang mengandung la ye...waaa....hepi2...

boboi la plak mintanya...amin...

ch@ said... [Reply]

dia suka tmpt boling tu gaknya kak. akak pun bolehla main juga. exercise, tapi jgn la lasak sgt. hihiii.

Zana Adieyza said... [Reply]

dh lama zana x main bowling.. bulan Mei ni bz sungguh! huhuhu

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa