Friday, May 18, 2012

Hadiah Hari Guru Farisyah

salam jumaat...semua kita semua mendapat keberkatan di pagi jumaat ini....
oklah nak kongsi hadiah untuk cikgu-cikgu farisyah..sempena sambutan hari GURU kat sekolah dia hari ini...
kerja keras ayah dia membuahkah hasil yang amat memuaskan hati....
farisyah pun seronok je....
cik jue hanya jadi tukang komen kat mana nak tambah dan kat mana nak kurang,.....
oppssssss malam tadi cik jue di landa sakit kepala yang amat sangat...

Photo Freeze MaGnet...
hadiah untuk hari guru...

ada 6 semuanya....
4 untuk sekolah pra...
2 untuk cikgu tuisyen  kat transit 


special dari farisyah...
ada gambar dia...
huhuhuhu edit kurang menjadi dari cik hubby tapi nampak comel...

dah siap letak dalam plastik...
tengahari nanti cik jue bawak....nanti boleh dia kasi kat cikgu dia...



mcm mana ok tak...
promosi photo freeze magnet masih ada  lagi...
sapa2 berminat boleh pm cik jue...
sesuai untuk simpanan sendiri atau untuk dijadikan hadiah ataui cendermata majlis...

nak skooter murah untuk anak-anak...




 


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

MamaYatie said... [Reply]

wah..canteknya..untung farisyah ayah buat sendiri...mama nurin ni main tempah jer pandai...huhu

anie said... [Reply]

wah kreatif sungguh....
aku masih belum agi lagi hahaha...ramai sangat 8 org

@e_da said... [Reply]

wah nak jd cikgu farisyah jugakla... kreatif cik jue...

amiey lee said... [Reply]

cikgu kta nak 4 keping tu..nak buat tuk hadiah kawin kawan..nak letak gambar kawin depa

ainnoraini said... [Reply]

Cantik dan kretif tuuu...

Zana Adieyza said... [Reply]

untung cikgu2 tu.. hihihi.. cantik!!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa