Wednesday, April 18, 2012

TeRima KasiH .....Semuanya

salam sayang semua....
Hari ni takde MOOd Nak menulis...
cuma nak Kongsi Sepotong ayat yang mak Kasi Kat cik jue semalam..
selepas menelofon meceritakan keluh kesah kehidupan yang penuh dugaan ini...
(bercerita dengan penuh emosi..air mata laju je turun  sampai teresak2...farisyah pun turut menangis bila lihat ibu dia menangis...)
MAK kata..."anak mak nie kuat..kalau tak kuat takkan ALLAH duga.....ALLAH sayang sangat kat anak dia yang sorang nie.....ingat kalau kita rasa kita ni susah sebenarnya ramai lagi orang yang susah pada kita.."
dan kerana ayat nie....aku tersenyum sendiri....hilang segala masalah dan beban ....
dan pagi ini selepas solat subuh..aku rasa tenang sangat ...dengan kerana apa yang mak cakap tue betul...

Terima kasih Mak sebab kasi sepenuh support buat  anak mak yang sorang nie...
TeriMa Kasih Hubby sebab bagi penuh kasih sayang buat ibu...
Terima kasih buat angah dan jedah kerana terus bertanya khabar dan support...
Terima Kasih Kawan2 yang sudi mendengar keluh kesah kesihudpan aku nie...
terima kasih kalian semua...
kerana kalian cik jue mampu bertahan dan terima segala dugaan dengan senyuman....


Ok jUMpa LaGi

CORETAN IKHLAS

Cik Jue Aka Ibu Farisyah


nota kaki :cerita pi genting post pone dulu...mood nak cerita tak mari lagi..hehehehehe..doakan cik jue dan baby sihat ye teman2 semua...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

::EIDA:: said... [Reply]

Semoga sihat selalu kak....

wahida said... [Reply]

jgn sedih2 cik jue...betul kata mak tu....kalau ko tak kuat, Allah takkan duga sampai mcm tu sekali...hanya Allah yg tahu sejauh mana ko mampu tanggung semua ni...

Allah sayangkan ko, tu sebab Dia sedang uji ko...bykkan berdoa yer...

cik dah faridah said... [Reply]

sabar yek...smga tabah harungi sbrg dugaan...

Falsya said... [Reply]

betul kate cik jue punye mak..sedih falsya baca ayat2 mak tuh..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

sabar byk2 cikjue..

MamaYatie said... [Reply]

betul kata2 hikmat dr mak Jue...Allah tak pernah bg ujian yg kita tak mampu tanggung...semuanya based on kekuatan kita...terus tabah & kuat yer...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa