Monday, April 16, 2012

RAWANG BURGER BAKAR..memang T.E.R.B.A.I.K

Salam isnin semua..
harap2 hari ni tak de yang Monday blues...
weekend yang best jugak..
walaupun lepak2 kat umah.....

yes..malam tadi kami dapat makan burger percuma..
sebelum tue...nak ucapkan TERIMA KASIH banyak2 kat NANA...
sebab kalau NANA tak Buat N3 nie...memang tak merasa dapat makan burger percuma...

bukti kemenangan..hehehehe...


oklah..
kami pergi malam tadi..
kena bawak 5 orang satu family...
jadi cik jue pun pergilah dengan family kecik kami...(cik hubby n farisyah)serta adik  ngan kawan dia...
kami bertolak dari sini lewat dah lepas maghrid 
sampai wangsa maju dalam pukul 8 lebih...
tengok barisan dah panjang..
tapi kami tak payah "q"
terus ke kaunter jumpa brother ROY...
perkenalan diri ..dia suruh duduk kat meja dekat ngan kaunter...
0rder air..jap lagi dalam 30 minit jugaklah...
BURGER pun sampai...
sekali tengok...melelah...korang tahu tak...
memang terbaiklah....
terus perut jadi lapar...

tak nak cerita panjang...tengok gambar kasi korang melelah sudah...

burger pertama...
kepunyaan farisyah...
"VALENTINE "namanya...

 ini Ibu mengandung yang punye...
"OMBAK RINDU"

ini hubby punye..
tak sempat nak snap gambar ..nama burger pun tak pasni...
tengok sampai terpejam mana menikmati keenakkan burger...
(yes my hubby memang pengemar BURGER)

GAmbar adik cik jue ngan kawan dia tak snap..
sebab masing2 teruja nak gigit burger masing2...
memang tangkap lelah...

inilah owner RAWANG BURGER BAKAR..
brother ROY...
TERIMA KASIH banyak2 sebab bagi kami makan FREE...
memang terbaiklah bro...
dan kami memang tak teragak2 untuk datang lagi lain kali...
TERIMA KASIH BANYAK.........

ini menu yang ada kat RAWANG BURGER BAKAR

serius cik jue cakap kalau korang pi makan memang tak rugi...
memang terbaik....


ok jumpa lagi...
coretan ikhlas...

CIK JUE aka IBU FARISYAH 
nota kaki:hati berdebar2 nak pi temunjanji esok...senyuman dibibir tapi hati ALLAH je tahu...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

25 comments:

Falsya said... [Reply]

sedapkan cik jue..yg bgsnye bile menang tuh xde nak beratur pjg..hehe..

Sidratul Muntaha said... [Reply]

rezeki anakkan cik jue?
tingat lagi punya kasao org kawkaw tu
Allah balas balik cikjue
apepun,bagus jugak de persaingan mc ni
even product bgus tpi cs hancus..
lelama org tinggalkan jugak..
kecuq lioq nengok!!

sakila's craft said... [Reply]

nak free jugakkkk...

@e_da said... [Reply]

cik jue nampak mengiurkan kat rawang ke? sy nak cuba gak la

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Falsyayup betul gegirl..sedap sangat tambah2 tak payah beratur

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Sidratul Muntahamemang rezeki...pasni nak makan kaw2 pulak tapi tak tahu bila...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@sakila's craftcuba ari jumaat nie ye...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@@e_da
eida kat wangsa maju....pilah try memang best

ytekecik said... [Reply]

wah..memang terbaik lah

::EIDA:: said... [Reply]

Ooo.. kat rawang pun ada ye? Bestnya tak yah tunggu lelama cm ida.. hihihi.. Tapi best kan? kan? kan? yummy!

amiey lee said... [Reply]

wahhh cik jue besttt nyee....sedap sedappppp nnti ada masa kta g cuba huhu

aanie said... [Reply]

kat mane ni cikjue? rawang ke?

eB ezrin said... [Reply]

wahhhhhhhhhhhhhhhhhh . ;)

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

tahniah, alhamdulillah, rezki ;)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

wah terliur sungguh tgk,
bestnya dapat mkn free n x perlu beratur panjang..

selalu tgk kawan2 update status kat FB ttg Rawang Burger dan Burger kaw kaw di puchong..
mmg teringin sgt nak mencuba tp en suami x sanggup nak beratur..nmpknye kena tunggu reda fenomomena burger bakar ni baru boleh cuba..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@ytekecikmemang terbaiklah...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@::EIDA::kat wangsamaju...kena beratur tapi boleh tahan la panjangnya...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@amiey leememang kena cuba..tak cuba rugi

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@aaniekat Wangsa Maju....dekat c4...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@eB ezrinmemang wahhhhhhhhhhhhh

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Nad @ MamaZakwanalhamdulilah rezeki...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrYmemang best...
kalau bawak anak tak payah Q..memang diberi kelonggaran buat ibu mengandung dan yang bawak anak...

Nana said... [Reply]

sama2...sharing is caring kan sonok sebab dalam 3 pemenang 2 kwn saya...xsia2 share kat fb hehehe.,,

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Nana
terima kasih banyak2..kalau tak kerana nana.. tak dapat jue rasa burger free..dah le tue sedap pulak...

anie said... [Reply]

Aik apsal dpt beger free..ini xaci... Hahahaha
Finaly dapat jgk ko mkn beger kan..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa