Monday, April 9, 2012

Cara FarisYah Perkenalkan diri...

SaLam Semua..
Cik Jue baru Balik chek Up mengandung...
ada berita sedih tapi takpelah belum bersedia cik jue nak kongsi kat sini..
tunggu keputusan pakar minggu depan..moga bukan serius...
baby alhamdulilah dia ok je...baik2 je dalam perut ibu dia nie. :-))


oklah nak cerita pasal farisyah...
cik jue n hubby memang tergelak besar sampai ke hari ini..
hari sabtu kami bawah farisyah pergi taman permainan..
kat taman ni ada farisyah ngan seorang budak lelaki...
jadi dia pun mainlah berdua...
tetiba budak laki tue ramahlah bertanya...

"saya Aliff..awak nama apa" (budak laki ni baya farisyah)
"Saya Farisyah..Itu Mohd Fauzi ini lak Juliana"
tangan dia di tunjuk kat cik jue n hubby yang duduk kat tepi...
apa lagi mahu tergelaklah kami laki bini termasuklah ibu ngan ayah si ALIFF...
yang tak tahan ayah si ALIFF sampai berair2 mata gelak...
 siap oarang tue cakap 
"pandai dia perkenalan nama mak ngan ayah dia"
mahu nya tek pandai..kalau orang lain just cakap 
"itu ayah ngan ibu saya je " bantai si farisyah siap kasi tahu nama lagi..
hahahahahaha
farisyah sampai sekarang ibu ngan ayah bila ingat balik mesti nak gelak aje kerjanya...
aduh farisyah...
(gambar ada lupa pulak nak bawak kemera lain kali cik jue tempek kat sini)



Nota kaki: Doakan kesihatan cik jue ye teman2

CORETAN IKHLAS
CIK JUE aka IBU FARISYAH
 


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

14 comments:

LYAfrina said... [Reply]

hik..hik..comel je farisyah...pndai dia pkenalkan mama n papa dia... hik2..

Rinna said... [Reply]

Alalal comienyaa Fariyah kenalkan ayah & ibunya.. :)

MamaYatie said... [Reply]

hahaaa..lawak farisyah...tp tu lah, sungguh jujur & telus bunyinya...

Jue,akak doakan semoga semuanya baik2 ajer..

Masya said... [Reply]

baguskan kenalkan diri mcm tu... kt org pun selalu ajar kat amir.. tp dia xmoo sgt sebut dgn org dia x kenal

ch@ said... [Reply]

hahahaaa. itu tandanya, alif kena cam calon mertua. hahahaaaa. farisya-farisya, mmg kamu cerdik. adoiii, kita takde kat situ pun, tersengih-sengih ni. terbayang.

ZSqueenbee said... [Reply]

comelnyeee..bijak bijak..msti ats didikn ibu bapa jugak ni..hihi

sis, be strong..mcm ade yg xkne je..dun worry inshaAllah evrythng wil be fine ya..tke cre..

Falsya said... [Reply]

hahahaha...comel..pandai farisyah..

hopefully nothing serious yg jadi cik jue..

eB ezrin said... [Reply]

hik3...
kalo dier bagi namer penoh siap nm mak bapak penoh... musti eB fensan thp 4... ha ha ha...
knaper yer dear? care to share?
mnlah tau mslh u samer ngan eB?

anie said... [Reply]

mmg comei pun..mmg bijak..

ko jangan risau aku doakan semoga xde apa2 yg berlaku...

the triplets said... [Reply]

farisyah comei... Semoga cik jue ngan baby baik2 aja...

sue zainun said... [Reply]

hehe aah kan biasa budak akan ckp ini ibu, ini ayah jer ye..semoga cik jue sihat2 selalu

VEE said... [Reply]

Salam kenal..feel free to visit me back @ cerita-cinta-mommy.blogspot.com

Zana Adieyza said... [Reply]

hihihihihi... auntie zana pun gelak besar ok baca cerita ni... bijak sungguh la kamu ni Farisyah... semoga terus membesar dgn bijak yer syg..

Eliss Mie said... [Reply]

hahahahaha..kanak2 memang ikhlas + naif :)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa