Wednesday, March 28, 2012

Selamat PenGantin Baru KakNgah N AbG Faisal...

Aduh banyak betul cerita lama2 yang cik jue tak sempat nak kongsi...
tapi takpe...cik jue kongsi jugak..buat kenangan cik jue dan keluarga....

alhamdulilah pada tarikh 16/03/2012
satu2nya kakak kesayanganku telah di ijab kalbukan dengan jejaka pilihan hatinya....

Buat Kak Ngah...
Na doakan moga hubungan yang suci ini akan kekal buat selama2nya..
dikurniakan rezeki yang berlimpah ruah serta di kurniakan zuriat yang comel lotel macam cik na dia...hahahahaha

jom layan gambarnya ye teman2...

Kak Ngah SEBELUM DISATUKAN...
AKU TERIMA NIKAHNYA
ALHAMDULILAH AKHIRNYA....

kami sekeluarga...
xde dalam gambar adik aku yang ke 6 serta adik ipar..duk masak lauk pengantin...
3 orang anak buah yang entah kemana perginya...

merah putih pilihan hati...


ini je gambar yang sempat ...
gambar bersanding tak ambil sebab time tu ramai sangat orang ambil gambar...
tunggu dari adik aku ..banyak gambar cun..yelah dia pakai kamera besar...aku pakai kamera kecik n biasa je...(ayat kesian-manalah tahu hubby nak beli kamera besar...hahaha)

hujung minggu ni belah lelaki pulak...
bandar johor baru -sama ngan cik hubby kita...
nanti sempat aku kongsi gambar kat sana pulak...





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

eB ezrin said... [Reply]

tahniah yer :)

Salina@IbuAqil said... [Reply]

tahniah!! moga kekal hingga ke Syurga..
Amin!!!!
Cantek baju pengantik merah putih.. ;)

mamalieyna said... [Reply]

majlis kawen di mana2 skrg ni..

selamat pengantin baru~

nur_za said... [Reply]

cntik..bju dia mak kmu buat kn...lawa la

anie said... [Reply]

ok nnt ku bgtau kat pozi suh beli camera besau2 ok..

xlama lagi mak ko berturut2 tima cucu la...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa