Tuesday, March 20, 2012

overdose ViTamin....Apa KesannYa????

Aduh Hai..ini Kisah anaK daraku Malam Tadi...
malam tadi tanpa ibu sedar...
dia telah menghabiskan sebotol vitamin appeton...dalam tue ada lebih dari 20 biji...

kisahnya begini...
petang semlam dia nak suruh potong buah mempelam...
cik jue cakaplah nanti dulu sebab kat luar orang duk FOgging...
n si ibu ni terlelap.....pastu si anak kejut ...cakap nak makan vitamin...
maka si ibu pun bukalah..kasi dua biji....dan tutup balik...
dalam pada tue..si ibu terlelap balik....hehehehehe....
sekali lagi si anak kejut nak makan buah...si ibu bangun terus menuju ke dapur...
tetiba si ibu tersepak botol vitamin..dan rasa sesuatu yang pelik ...
terus angkat dan rasa ringan....
terkejut si ibu kerana botol vitamin tue dah kosong...
bila si ibu bertanya pada anaknya...
maka dengan selamba si anak menjawab....
"kakak dah makan semua"....
maka si ibu pun naik cuak...tak tahu nak buat mcm mana....
call semua sedara2 mara tanya da kesan tak....
mcm2 jawapan....
tapi kalau tengok keadaan farisyah mcm ok je....
tadi pun siap pesan kat cik gu ..kalau ada apa2 peruban kat farisyah terus call......

kalau korang tahu apa kesannya...
n apa tindakan yang cik jue kena ambil..bolehlah kongsi ngan cik jue...
hati ini berdebar2 rasanya...
ini gambar vitamin yang farisyah teroverdose malam tadi...


aduh hati ibu ni takut2 pun ada,...
anak oh anak!!!!!!!!




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Afida said... [Reply]

semoga tak ada apa2 yg pelik berlaku...anak fida pun makan vitamin tu jgk akak

::Jemputlah ke blog saya::

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply]

kalau supplement xde effect rasenye kak..tp kena stop dlu la..sbb da ckup vitamin die..harap2 xde pape kak...

ch@ said... [Reply]

harap2 tak ada apa2lah. rasa vitamin tu kan mcm gula2 je, tu yg dia suka. auni pun kalau makan vitamin tak cukup dua biji. mujur la emak ni yg memantau. kita rasa tak ada apa2lah kak.

mama rifQy said... [Reply]

Kene simpan jauh2 sket dari farisyah ni!!

Masya said... [Reply]

insyaallah xde apa²... cuma lps ni kene lebih berhati8 dan pantau... klu x ni lah jadinya.. tau² habis sebotol dimakannya...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa