Tuesday, February 28, 2012

KeRaNA "Kaw-Kaw Burger" ..aku hampir Kehilangan Gelang TanganKu..

Tajuk tak boleh blah....
hahahahaha....kisah ari jumaat mlm sabtu...
frust menonggeng tau...
dari putrajaya ...aku bergerak dalam pukul 8:00 mlm...
terjah semata2 nak cari "kaw2 burger"
hubby aku yang sememangnya ikut aje segala apa bini dia nak ..
tak kisahlah mengandung ke tak dia jarang sangat hampakan harapanku...
maka kami pun pergilah....
dalam jalan yang jamlah jugak..kami sampai sana dalam pukul 9:45 mlm...
ramai orang dahle tu susah pulak nak paking...
tapi takpe.. sabar nak makan punya pasallah...
bila kami sampai je n nak order..budak perempuan yang ambil order tue pun cakap...
"sorry bang dah habis-semua orang order nie"
"alamak ...jauh ni dik kita orang datang lagipun isteri abang mengandung nie...tak boleh ke..dapat satu pun tak pe"
"memang tak delah bang...lain kalilah bang....lain kali abang datanglah awal 7:45 kami "
pas tue ada sorang brother tue cakap...
"dik kasilah dia satu kesian dahla jauh pastu mengandung pulak tue"
"sorrylah bang turn  tetap turn..lain kali datang awal ye".aku tak kisah pun tak dapat burger tue

oklah malas nak cerita panjang ...aku pun terus masuk kereta..terbantut rasa nak makan lagi ...tengok lain kali ..kalau mood nak makan datang ..kami pilah balik...
sampai je kat kereta....tetiba aku pandang tangan aku tetiba rasa ringan...
ambil kau "gelang tangan" akau tak ada...
mau mengelabah dia buatnya...
alamak mana  tercicir nie...
punyalah aku cari meraba dalam gelap....nasib baik jumpa tersangkut baik kat tepi kerusi....
huhuhuhuhu ..nasib baik...
kalau tak mau menangis aku dibuatnya.......

inilah kisah ku...ari sabtu tue hubby aku ajak lagi tapi aku dah hilang mood ....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

12 comments:

sakila's craft said... [Reply]

ala keciannyaaaaaa....sabar ye cik jue...nanti kita buat burger sendiri ekk...kita buat burger lambung....best tak?

ch@ said... [Reply]

alahaiii kesian ibu mengandung ni. nnt mintakan hubby belikan burger kaw2 tu ye. sabar ajala akak ni tau. kak, nnt kita nak buat lagi fm tu ek, kalau nak order yg saiz 2R tu 4 kpg boleh tak? hihiii. peti ais penuhla.

anie said... [Reply]

nnt ko suh cik pojie masakkan ye...
uihh kalau hilang gelang tue xberbaloi2 tau semata2 nak dapat beger kaw2 tue....

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

cha ;boleh je...

Sidratul Muntaha said... [Reply]

cik jue
ni burger yg nana citer tu kr?
cuba lah citer elok2 biar lepas ni depa upgrade service sikit
tpi klu bukan takperlah
tpi klu yer
kenalah citer

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

ayu:yup kedai yang nana cakap tue..tapi kan tak boleh nak salahkan diorang gak..sebab ramai sangat orangnya...

aanie said... [Reply]

sedap sgt ke burger tu ek? mentang2 customer ramai....hehe..macam2 la...

amiey lee said... [Reply]

wahhh kaw kaw burger...sedap ke cik jue?

@e_da said... [Reply]

sampai hatinya org yg jual burger tu... dia tau tak betapa teringinnya kalau org tgh ngidam... eee jahat! sib baik dpt balik gelang cik jue.. lega

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Wat suspen jerk cik jue..
Kalau ilang gelang tu ajenye nayer.. ;)

mama rifQy said... [Reply]

mak aiiii...mujur lee..kalo xxx....

Adyshariz said... [Reply]

kedai ni kene amik nombor.. mmg ramai org, tapi biasanya kat sana bobby burger pon sedap gak..lagi besor dr kaw2 burger..huhu

sib baik gelang tu masih rezeki awak, sy berapa kali dh ilang gelang..;-(

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa