Tuesday, February 21, 2012

DIAM...........

salam semua..
tuan rumah terpaksa diamkan diri jap..
nak pi kursus...sambil bercuti rehat ..bersama teman2 opis...
hubby n farisyah kena tinggal....(mesti ibu rindu ayah dan farisyah)...

jaga diri baik2 tau...
baju farisyah nak pi sekolah ibu dah sediakan..
baju nak pi transit petang pun ibu dah sediakan...
baju kerja ayah pun ibu dah sediakan...
stokin ayah dan farisyah pun ibu dah sediakan..
jadi ayah dan farisyah jangan risau ok...
cuma pandai2lah jaga diri masa ibu tinggal 3 hari ni...
kalau rindu ibu...call ibu ye...
kalau rindu lagi...
datang jelah...
bukan jauhpun ..PD je...
hahahahahahahahahaha....

apa2 pun ibu mesti rindu kamu....

ayah pesan:
"ibu jaga diri tau,baby jangan buat perangai..kesian ibu..duduk baik2 tau...
ibu jangan lupa makan ubat tau..."sweet je pesanan ayah...




bertahun tak pi kursus kat luar nie... 
 



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

mamalieyna said... [Reply]

waaah pregnant eh..Tahniah n take care~

aduhai... kena berjauhan pulak..mesti rindu kan...take care~

aanie said... [Reply]

dan lagi satu, jangan nakal-nakal....hehehe....

Zana Adieyza said... [Reply]

selamat berkursus!!

Zana Adieyza said... [Reply]

selamat berkursus!!

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

syoknya pergi berkursus merangkap jalan2 ni. br last week geng ofiz ni kursus kat pd.

eB ezrin said... [Reply]

sweetnyer u :)

LYAfrina said... [Reply]

slamat bkursus cik jue..take care :-)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

selamat berkursus..

MamaYatie said... [Reply]

so sweet..take care yer jue..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa