Thursday, January 26, 2012

TunGGU....KetiBaanNYa...

Salam Sayang semua...
masih ada Yang bercuti...
alahai...aku dah kerja tapi busy pulak...up date blog tak sempat...
dengan balik kg tetiba -
dengan bisnes baru nak start...
takpe moga ALLAH memberkati aku dan keluarga....

TunGGU KetIbaanYa..
Hahaha Apa Yang tibanya...
OPPPPPPSSS
pasal ConTest YanG aku Janjikan...
Insayallah DeNgan IzinnYa..
ari Isnin aku akan PUBLISHKANNYA...
Jadi Sapa Nak Join ...
Tunggu Tau ...
syarat Pun Mudah Je...

ok aku stop sini dulu ye...
my boss bising2....
aku tak suka dengan suasana kerja sekarang...

 

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

@e_da said... [Reply]

kami tunggguuuuuuuu

Salina@IbuAqil said... [Reply]

ins pun baru start keje arini.. malassssssss!! hik3!!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

dh jarang join contest blog,
tp kalau ada nnti insyaallah nak jugak joint..heheh

sue zainun said... [Reply]

nak join...:)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa