Tuesday, January 3, 2012

OrenTasi Pra sekolAh Farisyah



Esok Farisyah Dah Start Sekolah...
rasa mcm baru lagi bersalinkan farisyah....
esok ambil cuti sempena farisyah nak masuk sekolah

pada 29/12/2011
farisyah orentasi kat Prasekolah..
alhamdulilah semuanya berjalan lancar...

bangun2 pagi dengan perasan yang penuh bersemangat..
dengan senyuman di bibir...
apa2pun ibu doakan anak ibu jadi anak yang bijak ok...
jom layan gambar farisyah sepanjang orentasi...

tengah tunggu untuk pendaftaran

tengah daftar ...
bergambar di hadapan kelas


sempat bermain sebelum balik...

nanti esok farisyah pakai uniform dia...

aduh nak sekolah dah anak ibu rupanya...





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

mummy_ayu said... [Reply]

alahai...tetiba je rasa entry nie touching..leh tak?

Ian pun baru nak tadika esok, hari tu ada gak tanya cikgu..ada orentasi ke tak.dia kata dtg mcm biasa..ada plak yg Mummy nangis kat tadika esok, bukan anak...he he he..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@mummy_ayubetul ayu ..kita pun rasa mcm tak caya..sebelum ni farisyah taska kat bawah opis je...sekarang kena pisah jauh sikit....

Qaseh said... [Reply]

sama dgn anak sy.esok dah start sekolah....

seronoknya main papan longsor yee

MRS. K said... [Reply]

pas abis pra anta kat mana yang?

desperate mama said... [Reply]

cik jue!!!! tersentuh hatiku....

terharu pulak.... cepat kan masa berjalan...

farisyah mesti pandai kat sekolah nanti... :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Qaseh
tuelah..ibu yang tak sabar

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@MRS. K
hantar transit taska kat opis ni ...petang belajar mengaji n fardu ain..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@desperate mamatuelah rasa baru je bersalin kat dia....insayallah moga farisyah jadi anak yang pandai ..aminnn

Cho Zila said... [Reply]

farisyah comeljer dah sekolah yerk.. semoga dapat menjadi pelajar cemerlang...

ch@ said... [Reply]

dah pun masuk sekolah. ibu dah sibuk uruskan farisyah sekolah pula, akan penuh la entry blog ibu dgn cerita sekolah farisyah, buat aunty ch@ tak sabar pula nak jadi macam ibu. be the best farisyah, go go chayok.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa