Friday, January 20, 2012

Kami @ MIAT (Malaysian Institute of Aviation Technology )

Salam KHamis SeMua....
Kami @ MIAT (Malaysian Institute of Aviation Technology )
Sebenarnya pi sini pada 8/1/2012 ari tue...
hantar adik aku yang dapat belajar kat sana...
anak aku ni minat gila dengan kapal terbang dari kecik sampai besar...
sebenarnya dia dapat ambil lesen nak jadi "PILOT" tapi yuran dia mahal sangat..
RM 250 k belajar setahun setengah....
tapi mampu weiiii.......
pastu boleh mintak tajaan tapi tajaan YAYASAN NEGERI TERENGGANU dah penuh untuk tahun 2011.
jadi kena tangguh mintak tahun nie pulak...
kebetulan pulak dalam masa yang sama dia dapat tawaran belajar kat MIAT...
 Bachelor of Aircraft  Engineering Technology (Hons) - Mechanical
 jadi dia ambil keputusan nak pi MIAT ajelah...
(tak kisahlah chik janji kau nak belajar je)

oklah merapu panjang2 tak syok..
sebab ada je mata memandang asyik layan tenet je kat opis...
jadi jom tengok gambar kita yang tak berapa nak cun nie...

 anak daraku bergambar dengan kapal terbang dengan kapal terbang kecik kat tangan

 my mum n my sis -kak ngah
 keadaan dalam kapal terbang besar 
(tengok anak daraku sikit pun tak pandang kamera- mahal betul kali ni)


 aku n my mum..n my anak dara yang sombong untuk bergambar

 i love my mum so much..lagi dengan my mum

 dengan ayah chik- nilah yang masuk belajar kat sini

MY mUM..kali ni my mum rajin betul nak bergambar....


anak dara kali ni memang sombong..teruja sanagt tengok kapal terbang yang banyak tue...

banyak kan kapal terbang kat sini...yang belah sana  tue helikopter 

ok lah jumpa lagi lain kali ye...
jom layan mata tengok 




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Sidratul Muntaha said... [Reply]

HS
boeing 727
chopper
cessna 150,cessna 182
tmtp aku belajo dulu dan tmpt keje aku sebelum ni.
alll the best tuk adik ko

Qhaifa Nur said... [Reply]

anak saya mesti suka datang cini...
moga berjaya...

eB ezrin said... [Reply]

maner2 pn samer kan? janji ilmu yg kiter dpt tuh kiter manfaatkan? :)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa