Thursday, January 12, 2012

DugRo Fruit & Veg SetIap PAgi...

Salam SaYang SeMUa....
HArI iNi Baru Nak Buat CerIta seteLah BeberaPa Hari mendiam diri...

biasalah kisah anak daraku...
farisyahkan hypoglycemia..
jadi perut tak boleh kosong nanti ada yang tumbang pulak...
sebab sekolah pra tu masuk awal...
farisyah memang taknak makan benda berat...
sebab kat sekolah nanti cikgu akan sediakan makanan...
untuk langkah yang keselamatan..
setiap pagi farisyah "WAJIB"..
mengambil segelas susu,kalau dulu 5 tahun farisyah setia dengan "DUTCHLADY"
tapi sekarang tidak lagi....
berubah arah kepada "DUMEX DUGRO FRUIT & VEG

apa kata farisyah
sedaplah ibu susu ni...macam makan buah2an...
baunya pun best

jadi kalau anak korang kurang minum susu dan korang nak suruh dia minum...
korang boleh cuba yang ini...
mesti diorang suka...

 inilah susunya..sesuai hingga umur 8 tahun


ini antara khasiatnya...


yang paling suka farisyah dah tak sembelit lagi...
hari2 mesti nak bE***.....
itu yang ibu paling suka.....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

~izan~ said... [Reply]

salam cik jue..lama dah tak dtg sini.

ramai kata susu ni sedap.arissa minum dugro jugak tp yg plain.nak try jugak la nanti tp utk fasya.skrg minum anmum tp anmum utk bdk besar xde dah,smpai umur 3tahun++ aje...

take care cik jue n farisyah =)

MRS. K said... [Reply]

dah try kasi hadif susu ni tapi die xnak la.. nak jugak S26 tu

bonda dadif aka akish said... [Reply]

dadif suke amat susu nih.....
dah makan...ttp nak kiki=susu...

=)

Mrs.Imran said... [Reply]

sama la ngan aina n mukish, diaorg pun layan susu nih...tp hari tu ada promosi, siap dapat cawan dugro lagi...

aanie said... [Reply]

kalau anak kurang mkn buah n sayur blh la bg ni.....

eB ezrin said... [Reply]

kami guna sustagen jerk. ok kot eh?

LYAfrina said... [Reply]

LYA PON IGT NK TUKO SUSU ASYA.. SKARANG DIA MNUM LACTOGEN.. LACTOGEN TU SMPAI UMUR 3 THN JER.. ARITU TRY DUTCHLADY.. TP DIA X BOH PLOK.. XTAU NK WK GNE NK TUKO SUSU.. NNTI BLH TRY DUMEX NI PLOK.

~ yus ~ said... [Reply]

anak2 akak pun suka susu ni, sedap kan....:)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa