Friday, December 9, 2011

Time Kenduri-Dia Paling sibuk..

sekejap je masa berlalu..
ari ni dah masuk jumaat....
dan
seminggu jugak adik aku berkawin...
alhamdulilah semoga hubungan itu kekal selama2nya...

N3 pasal kenduri pun tak buat lagi..
minggu depanlah...
sebab minggu ni busy sikit....biasalahkan akhir bulan2 ni..closing ....huhuhuhu..

N3 ini pun berkenaan dengan majlis ari tue..
nak tunjuk kat korang semua...
nilah orang paling busy time kenduri....cik jue kasi dengan gambar sebagai bukti...
jadi kalau korang nak tahu ..
jom turun ke bawah...














 inilah budaknya....Mawarddah -anak sedara ku paling kecik...

 pagi2 dah duduk atas pelamin orang

 orang sibuk nak akad nikah..boleh pulak dia duduk celah tue

 terpaksa di pegang semasa majlis akad nikah dijalankan...

 akhirnya terdiam di pangkuan dadynya..itu pun masih sempat nak larikan diri...

 bila orang nak snap gambar beginalah dia...

akhir umpan sebijik epal....mmmmm sedapnya
*(time dah selesai semua akad nikah + bersanding)





betul tak budak nilah paling sibuk....nasib baik time orang bersanding dia dah tidur....
huhuhuhu sedikit lega....


"TAK SABAR NAK TUNGGU TENGAHARI....NAK PI TENGOK OMBAK RINDU DENGAN BUDAK2 OPIS...."

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

Anonymous said... [Reply]

memang x dinafikan...

P/s : cik pojie pun sama busy gak hehehehehe........

NinaAz said... [Reply]

budak2 akan jadi insan yang paling sibuk kalau time ada org ramai..tul x? heee

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Anonymouslaki aku saksi tue yang sibuk tue..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@NinaAzmemang betul sibuk mengalahkan orang lain..

ch@ said... [Reply]

tak pe la dia sibuk, bkn bsr sgt orgnya pun, comel pula tu. suka je org nak gomol dia. hahaha.

aiii smua org dh p tgk ombak rindu ni, saya mcm mana? waaaa, nk tgk jugak.

anie said... [Reply]

COMEI JE GAMBAR DIA DUK CELAH MASA AKAD NIKAH TUE..HIHIHI...

~ yus ~ said... [Reply]

comel nya dia....

wah! tgk ombak rindu tu, nasib akak dah tgk, tp kalau ada orang ajak tgk lagi akak nak ikut...hihi

Salina@IbuAqil said... [Reply]

alahai comelnya... kalo idak mahu dia berlari keliling pelamin tuh.. ;)

eB ezrin said... [Reply]

sporting la. suker :)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa