Tuesday, December 20, 2011

Tiket Free Alvin and The Chipmunks Movie 3





Selamat Petang Korang semua...
wah pagi tadi kongsi kisah JJCM...
sekarang nak kongsi dengan korang pasal tiket free...
benda dah ramai yang hebohkan...
tapi kita baru nak cerita....
oklah ada sapa2 dapat yang sama tempat dengan kita tak??
klau ada boleh jumpa..sebab cik hubby cakap..."oK boleh je kita pergi"
(maklumlah hubby aku ni sekarang ada commitment sikit )
jom tengok kat mana aku dapat ye....
pas ni sampai tenghari semalam....




ini muka depan dia....
ok ni kat dalam dia...


kita dapat 2 dewasa 1 kanak2
tempat "MUTIARA DAMANSARA"

ada sapa2 dapat tempat yang sama tak...
bagi mereka yang dah pergi best tak?


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

Mummy Princess said... [Reply]

Best sangat2.....anak2 pun hepi tengok citer ni. Dapat hadiah beg, bendera dan kalender 2012.....Mummy dah tengok pada 17hb tu kat Pyramid.

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

best la, huhu!
kami dpt tiket tp tak kesampaian nk pegi..
nnt cik jue bleh la jmpe mamatisya, anje..dorg tgk kt sana rasenya

Mrs.Imran said... [Reply]

best nya...nak jugak yg FREE

amiey lee said... [Reply]

hee kta tk dapt yang dutch lady..tapi menag preview screening.. malangnya tak pat pegi gak sbb hubby keje.. ahad lpas hubby bawa g tgk kt mines

cerita kalau budak2 sonokla..sbb nyanyi2

Norsi said... [Reply]

bestnye cik jue..

camne cik jue dpt ye? sertai contest dutch lady ke?

sue zainun said... [Reply]

xtengok g tapi yang sebelum2 nie memang best tau..memang xrugi la kalau nengok..hehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply]

nti kita jumpa k, sebab kita pun kat sana gak...dah dapat lampu hijau untuk tengok citer tu...

Nana said... [Reply]

saya dah tgk mmg best..
ada juga dapat jemputan ni
tp mcm tak bole pegi je

Mama Gee said... [Reply]

benda free mmg best! :)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa