Thursday, December 8, 2011

SNap WiTh Princess....

Seronok Kan kalau dapat bergambar dengan orang kita suka...
begitu gelagat anak daraku...
seronok bukan main..

otw balik umah ari ahad ari tue..
kami singgah kat One Utama...
(inilah mall yang jarang sangat kami pergi)
kebetulan lalu dan singgah cari barang farisyah sikit-set pensel warna serta barang2 sekolah yang lain...
sekrang ni deco kat mall semua cantik2 sempena krismas..
kat "one utama" nie memang cantik gila....
tema dia princess + mermaid...
memang cun habislah...orang yang nak bergambar pun bukan main ramai lagi...
ai pun nak bergambar jugak tapi malu sebab orang ramai....
tu yang farisyah je bergambar dengan penuh keterujaan ....


jom tengok...

 aksi pertama

aksi kedua..

ini tempat berbeza ye....
serius cantikkan.....kalau korang ada masa jomlah terjah sana...
memang teruja habis....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

13 comments:

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

cantek!mmg best!
kat jusco bukit tinggi takbest
tapi taktau la kalu ramai komplen n die ubah hehehehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Nad @ MamaZakwanserius nad memang cantik..sebab pi mlm tak smepat nak snap banyak2

maszmadi said... [Reply]

sweet..... cantik.....

ch@ said... [Reply]

ahahaha kitorang selalu bangat makan kan OU ni, cantik tapi sangat crawded. ahahaha comel farisyah. kenapa farisyah tak posing dalam shell tu. kan ada satu yg kosong. eheheh.

eB ezrin said... [Reply]

one utama yer? mmg superb la. cantek :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@maszmadiMEMANG SWEET...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@ch@
memang crawded sikit tapi cun...tulah tak sempat nak bergambar kat situ ramai org Q

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@eB ezrinyup kat one utama...EB pi lah "tembak" mesti lagi cun

anie said... [Reply]

ala..ko posing je xde sape nak marah..repeat blk dis wknd...hihihi

farisyah da besau la...comei

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Alolololo!!! Farisya pandai berposing.. ;)0

Qaseh said... [Reply]

mmg kat shopping mall selalu diaorg decorate ikut perayaan...mmg seronok bergambar.sy selalu pergi midvalley je...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Salina@IbuAqilpantang nampak kamera mesti posing...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Qasehtulah decorate mereka cantik2 pulak tue..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa