Wednesday, December 14, 2011

KLIA - Port PalIng di sukai Farisyah

Dah Masuk Rabu...
alhamdulilah kita masih lagi bernafas di dunia ALLAH ini...
oklah tak sempat nak bercerita panjang hari ini..
kerana masa belum mengizinkan aku bercerita lebih panjang..
jadi aku hanya ingin meletakkan gambar je...
ari ahad lepas kami ke KLIA...
di Klia ini ada port yang farisyah paling suka pergi dan wajib nak suruh kita ambil gambar dia...
jom kita layan ye...




 ok tiang pertama yang dia posing...

tiang kedua...

tiang ketiga...
last ambil gambar dengan "Santa Kurus plus muda"...




ok port farisyah ialah..
"terowong kat aras 5 "


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

18 comments:

amiey lee said... [Reply]

hee bukan main dia posing tiang

MamaYatie said... [Reply]

tak pernah bawak lagi budak2 ni jalan kat KLIA..best tak jue??nnt citer kat mana best yer.

LYAfrina said... [Reply]

HUHU,,BESTNYER DIER.. LYA BRU SKALI SMPAI KLIA.. HUHU..SIANNYERRR

wahida said... [Reply]

jarang tgk santa claus kurus...hehe...

amiey lee said... [Reply]

cik jue dh daftar ye..milk a deal tu senang.. cik jue pegi kat deal yang cikjue nak..

pastu klik buy..

nnti dia akan bg cara2 nk redeem voucher

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

haha!
amboi posing tiang! ;)
tak suke pi klia
sbb parking mahal huhu
parking kat luar kang tak psal2 kene saman! =P

maszmadi said... [Reply]

hurm, lm x pi KLIA, skrg main LCCT jerk..

cam best jerk port nie, siap ada SANTAKURUS.. hehe

eB ezrin said... [Reply]

kami x pernah sampai lagi. ekekkekke

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@amiey leememang suka posing tiang budak nie..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@MamaYatiejue pi sebab ada hal..kalu tak jangan harap

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@LYAfrinadekat dengan umah lya ....kalu tak..hemmmmm

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@wahidahahaha santa tue memang kurus...kelakar habis

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@amiey lee10Q amy

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Nad @ MamaZakwanbetul paking mahal..duduk baru 2 jam dah kena rm 8..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@maszmadifarisyah memang suka jalan2 kat situ..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@eB ezrin ala jue ada hal kalau tak memang tak pergile..

Cik Sibuk said... [Reply]

salam perkenalan..

alamak, kesiannya tngok santa kurus muda tu..
dorang ni pun..macam main tangkap muat aje..

cikpuanhady said... [Reply]

oo..ada ek..tak perasanlah pulak ada terowong kat klia..huhu

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa