Monday, December 19, 2011

K.I.S.A.H First Nie...



alhamdulilah ...
semoga hari ini membawa seribu kebahagian kepada kita semua...
tersenyum ye aku tersenyum hari....
kenapa ye????\
ari ni gaji..hahahaha....memang aku senyum...tapi ada yang lagi best sebenarnya...
aku menang contest yang join kat FB...
ini first time aku menang nie...
inilah buat aku happy sangat2....
aku nak ucapkan banyak2 terima kasih buat FashionTwister kerana menjadikan aku salah seorang pemenang
terima kasih jugak aku buat nana dan cute mum kerana korang buat aku bersemangat nak join contest...
hahahahha..(dah rasa mcm menang anugerah pulak)


lagi satu kalau di izinkan ALLAH..
tak lama lagi aku n hubby akan melancarkan produk baru kami...
hasil tangan kami berdua...
moga ALLAH memurahkan rezeki kami sekeluarga....
aminnnnnn



bersyukur di atas rezeki yang ALLAH berikan...







10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

18 comments:

cik dah faridah said... [Reply]

alhamdulillah....

cik jue wat produk gape plk ni..saspen jer bunyinyer

ch@ said... [Reply]

alhamdulillah tumpang gembira akak.
eh, apa bendanya tu? projek baikkah? nak ambil pekerja? hihiii. tahniah lagi skali, tak sabar nak tunggu.

anie said... [Reply]

wah bisnes apa ka nie...

@e_da said... [Reply]

tahniah cik jue.. tak cuba tak tau kan... kdg2 rajin.. kdg2 tak rajin nak join contest.. tp bila join rezki ada rupanya kan..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

tahniah! :)
syukur, sume tu rezki dariNYA
part gaji paling best dgr tu, hehe

~ yus ~ said... [Reply]

alhamdulillah, tahniah jue..:)

MamaYatie said... [Reply]

congrates jue!tak sesia gigih bercontest ni..

alhamdulillah, murah rezeki korang..

wahida said... [Reply]

tahniah cik jue...menang hadiah apa tu?

nak lancarkan produk apa tu? mudah2an semuanya berjln lancar...amin...

eB ezrin said... [Reply]

tahniah, me ttp lemau. hu3

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@cik dah faridahadalah cik dah..tunggu tau

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@ch@ terima kasih ye..tunggulah projek kita akn muncul

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@anietunggu........

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@@e_dabetul..kalau tak cuba tak tahu..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Nad @ MamaZakwanbetul...suka bab gaji ni memang paling best

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@~ yus ~terima kasih akak

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@MamaYatieterima kasih kak

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@wahidaaminnnnnnnnnnn

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@eB ezrinterima kasih..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa