Friday, December 9, 2011

ALhamdulilah- Terima Kasih Nuffnang...

Aduh dah LAma Blog Aku sunYi Tanpa BE..
sedih weeeee..
aku rasa nuffnang dah merajuk dengan akulah....
tengah2 duit nuffnang hampir mencapai target RM 100 untuk di cashkan...akhirnya dia diam tanpa sebarang BE....
aduh kecewa betul....pastu aku punya Trafic pulak jatuh merudum...
aku busy sangat2 mana dengan cuti adik kawin pastu kerja opis yang banyak2 dan melambak tue...
korang semua duduk buat N3 dah Be pastu yang dah cashkan seronok..
aku pulak sedih je...

tapikan di hari JUMAAT yang Mulia Nie...
rezeki aku murah...
sekali buka nuffnang...
ambil kau 3 Be sekali aku dapat...
seronok + seronok + seronok = beronok2 jadinya...
hahahahahah suka...

"walaupun sebenarnya buat Blog ni sekadar suka2  tapi bile selalu ada BE tetiba BE semua jadi ME jadi sedih jugak"

10 Q NUFFANG-kasilah lagi....
tamak betullah....


"ombak rindu tadi best..tapi yang nyata novel dia lagi bestlah"

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

~ yus ~ said... [Reply]

Tahniah jue. Kena rajin update blog mcm ni...

problem Jue dgn threaded comment tu dah settle ke? akak nampak Jue ada tanya dgn Nescafe Ais...:)

~izan~ said... [Reply]

syoknyer..tahniah..rezeki tu.


izan ni mmg takde mana pun,nk bli beras tu xcukup ekeke

MamaYatie said... [Reply]

alhamdulillah...rezeki jue, be terakhir akak dah me pg ni..huhu...
hope en nanang bg yg lain esok lusa...hehehee

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

tahniah cik jue..
nuffnang dgr la tu, nk pujuk awak yg merajuk.. hhehe..

sy sume dh ME, hukhukhuk.. ;-(

amiey lee said... [Reply]

besttt nye rezeki alhamdulillah

aanie said... [Reply]

tahniah cik jue....dia bg sekaligus...sekali dpt 3 tu...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa