Friday, December 30, 2011

aKU rINDU kAMU



AKU RINDU KALIAN SANGAT2...
AKU RINDU NAK BACA N3 KORANG ...
NAMUN AKU TIDAK MAMPU BUAT SEKETIKA...
TERPAKSA AKU PEJAMKAN MATA.....
AKU TERPAKSA PENDAM RINDU AKU PADA KALIAN..
KERANA AKU TIDAK MAMPU...
YANG AKU MAMPU HANYA MEMANDANG SEPI KEARAH MUNG...

YA ALLAH BERILAH AKU KEKUATAN...
MOGA TAHUN 2012 MEMBARI SERIBU SINAR KEPADAKU SERTA KELUARGAKU...
MOGA AKAU KEMBALI AKTIK BERSAMA KALIAN..
BUAT MASA INI HANYA INI YANG MAMPU AKU CORETKAN.....

AKU RINDU KAMU SEMUA SANGAT2...
I LOVE U SO MUCH...

SELAMAT TAHUN BARU 2012....
IKHLAS DARI..
CIK JUE AKA IBU FARISYAH



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Rindu sgt2 dgn cik jue & farisya.. Selamat thn bru cik jue.. ;)

cikpuanhady said... [Reply]

semoga semuanya dipermudahkan & selamat tahun baru..

mamalieyna said... [Reply]

happy new year~

huu~ moga2 diberikan kelapangan utk terus aktif berblogging!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa