Wednesday, November 2, 2011

WW...Kalau Farisyah ada Adik....

Jom Layan Farisyah ...
andai farisyah ada adik mesti dia ada teman main mcm nie....

ada teman bermain sama2 kat rumah

 danish..ibu sayang kamu

kongsi jangan gaduh2 tau....




tahu kenapa aku letak gambar nie..sebab sekarang farisyah asyik merungut...
"ibu tak sayang cha ke....cha boring tak de kawan kat umah"
aduh anak tahukan kamu ibu n ayah amat sayangkan kamu dan kalau boleh hari ni jugak kami nak kasi kamu teman di rumah....



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

11 comments:

amiey lee said... [Reply]

wahh farisyah dh request adikkk

hee kalau farisyah ada adik tu...jadi mcm sarah n ashraf le...

anie said... [Reply]

nnt dtg la rezeki farisyah nak ada adik tue..
suh ayah n ibu kerja kuat-kuat lagi..:)

Salina@IbuAqil said... [Reply]

alahai!! sayu plak cik jue.. x pe cik jue masih boleh melahirkan.. mcm ina ni alahai lg sedih bila keadaan kesihatan diri x mengizinkan.. sayu bila kenangkan nasib si Aqil.. tak berkawan.. ;(

aanie said... [Reply]

huhuhu..kesian cha nak kawan ye...

LYAfrina said... [Reply]

xpela..ibu la jd kwn cha...
klo ada rezeki... x kemana kan cik jue

zaidah said... [Reply]

CIANNYER DIA...AMBIK MASA SKIT CHA NAK CARIKKAN ADIK..BERSABOR YER

MamaYatie said... [Reply]

sabor yer farisyah...insyaallah ada la rezeki nak dpt adik tu nnt...

azlin mrs'Hairil said... [Reply]

insyallah..x lame lagi ade la rezeki farisyah nak ade adik tu

@e_da said... [Reply]

insyaAllah..untie doakan farisyah akan dpt adik nanti ye syg...

IDAYU said... [Reply]

don't giv up..caiyok2...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

acik ana doakan jugak yee...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa