Tuesday, November 29, 2011

WeekeNd Kami

Salam Bersiaran Semua...
apa khabar koprang semua ditahun baru hijrah nie...
moga2 sihat dan kita semua mendapat keberkatan dari ALLAH s.w.t
hari ni lambat bersiaran ..sebab pagi tadi ada speech therpy farisyah...
alhamdulilah perkembangan yang baik farisyah memberi kerjasama yang sewajarnya...
good job farisyah..ibu sayang kamu...

cuti 3 hari mana korang pergi...
mesti ada yang ambil peluang pergi jalan2 kan...
kami????
ari sabtu memang hari yang memenatkan...
bangun pagi2,,,kemas rumah apa yang patut...
pastu melangkah ke IKEA pastu Meneruskan perjalanan ke NILAI...
kami kat NILAI lama gila ..hampir 3 Jam..sebab hubby beli Gadget baru untuk keretanya...
nanti cerita kemudian ye...
pastu terus ke ALAMANDA -parkson..beli hadiah untuk MAK laNG...
barulah balik umah...sampai umah dalam pukul 9:30 MLM...

ari ahad.
pagi lepak kat umah dengan farisyah hubby ada sambutan maal hijrah..
sampai tengahari gak jugaklah....
tengahari kami buat program tidur berjemaah...hahahaha..
lepas asar baru keluar..tempat yang di tuju MINES...pastu Pi UP TOWN mines..baru balik umah...

semalam..isnin...
duduk kat rumah tolong buat gift untuk mak lang..
penat aku rasa mcm aku je nak kawin...


oklah layan sikit gambar kami...
kat mana ...jom teka ye...

 bergambar dengan ibu dulu
 nak sorang2 pulak

 mesti ada dengan ayah pulak
tersenyum puas...



oklah selamat buat kerja semua...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

Imaan09 said... [Reply]

ya ALLAH cik Jue..banyaknya lokasi.saya y baca pun penat..haha..

wahida said... [Reply]

kat mana ni nok?

ch@ said... [Reply]

huiii sonotnya weekend akak. kita ni balik langat pun sama jaga anak. biarlah dah insaf nak jln dgn ank kecil ni. meraung satu bangunan dengar. kuikuikui.

akak dgn farisya ambil gambar mesti pakai baju pink kan? hihiii.

eB ezrin said... [Reply]

suker ar . kalo dpt nek gaks.. suker :)

SiTi said... [Reply]

akak...tumpang tnya...g hanatr farisyah speech theraphy kat mana ye...?

Cho Zila said... [Reply]

kat mana yerk gambo ngan kete bombatu... sebab anak akak beso nak jadi firewoman katanya.. entah dia paham ker idak kejetu apa...

anie said... [Reply]

Dgn ayah yg xtahan tue...kaler bj korang sama dgn da..hihihi

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa