Sunday, November 27, 2011

SaLam MaaL Hijrah 1433 Hijrah

Alhamdulilah....
salam maal hijrah buat semua umat islam...
moga tahun ini lebih baik dari tahun2 yang lepas....


tahun ini hubby ku terpilih untuk Sambutan MaaL Hijrah Kat PICC...
baju melayu siap dengan sampin n songkok sekali jabatan kasi...
hensem (wah puji hubby sendiri nampak)
tapi tak sempat nak ambil gambar sebab ...
kami sedar pukul 6:30 ...
hubby nak kena ada kat PICC pukul 7:00..
alamak kelam kabut sikitlah...
oh lupa pulak...baju dia warna
OREN ...
maka dengan ini rasmilah...
baju raya tahun kami tahun nie ..
ialah...
OREN 


hahaha awal betul pikir baju raya ....
(sebenarnya hampir setiap tahun hubby dapat baju melayu free tapi biasa time maulidur rasul..cuma tahun lepas je tak dapat..jadi setiap tahun warna baju raya tak boleh pilih sendiri.tengok hubby dapat baju warna apa....warna baju yang dia dapat tulah tema raya kami tahun tue....alhamdulilah inilah dinamakan REZEKI....)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Anonymous said... [Reply]

Salam maalhijrah yer jue....
Perghhhh,dasyat ko..baju raya pun dah siap tema hihihihii.....x per la..Rezeki awal muharram....so aku kena pilih warna lain la selain oren kuikuikui......hopefully tahun nie aku raya bertiga....

Ijah EmoTemo said... [Reply]

salam maal hijrah :)

anie said... [Reply]

Salam maal hijrah..
Kaler oren...oren pun oren..bgtau pojie tahun nie kitaorg nk tgk pakai full jgn lupa perjanjian nie

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa