Tuesday, November 29, 2011

New GAdJet....To My HubbY..

korang dah Lunch ke???
oklah tadi ada cerita pasal..pi nilai..
lama kat sana sebab hubby ada pasang gadjet baru kat kereta dia...
ok sebenarnya dah lama dia nak benda nie...
tapi biasala....tunggu poket penuh dulu baru boleh beli...
masa pi nilai ari sabtu tue...
kami kesana tujuan nak beli barang mak lang yang tak cukup...
jadi selepas selesai shoping barang maklang...
kami saja jalan2 cuci mata kat sana...
dan hubby jumpa kedai kereta...
mcm biasa memang hobby masuk kedai kereta nie...
n tengok2 terus berkenan dihati...
maka dengan harga yang berpatutan...dan berbekalkan sedikit duit yang ada...
maka hajt pun tercapai...
korang nak tahu apa yang dia pasang??? 
jomlah tengok....
anak daranya pun suka jugak....






 inilah dia bendanya....(orang lain dah lama pasang)
tengok model yang tersenyum..sebab boleh tengok video dalam kereta




ps:buat hubby sayang...ok sekarang dah puas hati ye...sebab dah dapat belikan


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

19 comments:

Anonymous said... [Reply]

bukan gadget to lebih kepada farisyah ker hehehehehehe.........

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

yelah kot sebab asyik nak pasang cerita je kerjanya...

eB ezrin said... [Reply]

kami psg kat cermin co pilot. kalo letak tgh tuh x leh ooo, aerish & aed x reti dok diam. hu3

@e_da said... [Reply]

ada benda tu bagus juga.. senang nak kawal anak dlm keta.. sy bawak mika balik kg berdua bukakan upin ipin dr KL ke batu pahat ralit tgk tv je dia..

Sh@ S@peri said... [Reply]

wahhh, suka sgt le si farisya tu ye...hehehe

Imaan09 said... [Reply]

wahh..apapun, hati2 ketika memandu.hehe

aimaniman said... [Reply]

akak blom ada, nak cuba gak la.. lama tak pasang.. pas tuw reganya? anak2 akak memang susah btool dalam keta, bergaduh2222222 je

aanie said... [Reply]

wah, farisyah blh tgk kartun la pasni..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said... [Reply]

boleh bagitau harga & jenisnye.. & apa funcction yg ada?? hubby pun nak pasang tapi tak pasang2 pun hehe

Salina@IbuAqil said... [Reply]

weeeee bestnya.. dpt kat Aqil ni mauh x nk trun kete.. ;D

Cute MuM said... [Reply]

huhuhu.. memang farisyah jerlah yang tengok nanti.. sebab dania asal nak kereta, die dah on sendiri.. sampai naik muaklah kami tengok upin ipin.. dari gerak sampailah balik rumah balik.. huu..

LYAfrina said... [Reply]

MDE NI GADGET Y DI IDAMKAN...
SENANG KALO NAK JALAN... ASYA BLH EJOY LAYAN KARTUN DLM KETE..DOP LA BUAS SGT.

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply]

sama cam balqis tapi kami punyer haq pasang kat bumbung, kalo jalan2 jauh balqis leh baring belakang sambil tengok tv...

mama rifQy said... [Reply]

kak ju..serius nak tanya ni..brape rege die ??? mmg dah lame gak teringin!!

MamaYatie said... [Reply]

ada lagi org yg tak pasang..kami...kekekee

amiey lee said... [Reply]

itula cik jue...kalau ada anak2 kat kereta kna pasang benda ni kan...

huhuhu ni suma taktik atau ajalan mudah nak bg duk diam dlm kete..
hahahahaha kita la tu :p

~ yus ~ said... [Reply]

kete kami dua2 takde gadget ni...

anak2 ada minta, tapi abah dia bo layan..huhu

anie said... [Reply]

Aku belum lg pasang;)...klu pasang aku boleh tau apa akan jadi dlm keta ku itu nnt...haru biru

Mama Gee said... [Reply]

tumpang naik kereta..cik jue...hehee

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa