Wednesday, November 23, 2011

Graduasi Tadika BuNga Padi JPA

Selamat Pagi Semua...
breakfast apa pagi nie?
aku makan nasik lemak...port luck budak opis ...
dan aku bawa....ikan bilis dengan timun....
jimat makan pagi ari nie....

oklah nak bercerita kisah konvokesyen sekolah farisyah nie
dah lama terperam nie...
bertarikh :11/11/2011
tempat:auditorium aras 4 JPA...

budak2 konvokesyen memang bestkan..
yelah time persembahan memang gempak mereka sungguh2 menari...
tapi ada yang kelakar jugak
farisyah tak nak menari mula2 sebab tak nampak ibu ngan ayah dia...
mencari2...last2 aku kedepan...
bila je tengok ibu ngan ayah dia terus lambai tangan...
pastu menari dengan penuh semangat...
hubby ada rakam tapi malas nak ambil kat hp dia..
jadi korang layan je lah gambar ..tue pun tak berapa cun...
time nie aku demam teruk..tapi sebab farisyah konvo...gagah jugak datang....


 my love...n  best friend  tasha

tengah start nak nyanyi...

 tengah buat persembahan
gambar kurang memuaskan...

 aduh gambar semua kurang cun..
yelah time ni tak sihat....
tahun depan farisyah dah masuk PRA sekolah...
dah besar anak ibu rupanya..rasa baru semalam ibu lahirkan farisyah,susukan farisyah...
ibu doakan anak ibu cemerlang dalam apa jua bidang...
aminnnn
love u so much...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Sedih plak kita cik jue.. Rasa cpt anak kita ni mmbesar kn?! ;) moga farisya trus jd kebanggaan ibu & ayah ye syg..

maszmadi said... [Reply]

banyak blogger up n3 konvo anak2 tadika n pra..... seronok tgok dorang buat persembahan, macam2 gaya.. hehe

tahniah farisyah

anie said... [Reply]

ALA COMEI JE FARISYAH PAKAI TIE...aah..la jue sayang je gambar xclear sgt...

MamaYatie said... [Reply]

tahniah farisyah! bukan semua anak berani berada atas stage kan...bangga rasa kan Jue!

Aleeya (Yaya) said... [Reply]

ohh da konvo yea, tahniah farisyah hehehe..

Masni Syafie said... [Reply]

ala ala comel gitu =)
xsabar nak pegi graduation day anak sabtu nie...hehe

eB ezrin said... [Reply]

aminnnnnnnnnnnnn

Sh@ S@peri said... [Reply]

amin...semoga farisyah berjaya dunia akhirat..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

emm.. farisyah nampak enjoy ari tu... tahniah farisyah...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa