Tuesday, November 15, 2011

KeKuaTanMU KeTabaHAnKU

"SESungguhnya Allah menguji Kita kerana ia Tahu Kita mampu Mnghadapi Dugaan Ini"

"Aku pegang kata2 ini,inilah membakar semangat aku,
aku pernah mngeluh.....aku pernah menangis menyesali nasib aku..dan aku pernah marah padaNYA kerana aku rasa DIA tidak adil untuk aku....."

namun kini...

aku redhai dengan semua yang terjadi,aku kini bersyukur kepadaNYA kerana sudi untuk menguji aku,aku kini TABAH  dan aku berharap aku akan terus TABAH dengan apa jua ujian yang di tentukan kepadaku...sesungguhnya UJIAN itu indah...kerana setiap yang berlaku itu pasti ada hikmahnya....






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

airis naufal said... [Reply]

besar ganjaran pahalanya kak jue,, smoga kjue trus tabah.. sesungguhnya Allah menguji kita kerana Allah sygkan kita

Sh@ S@peri said... [Reply]

betul tu jue..setiap apa yang berlaku dalam hidup kita pasti akan ade hikmah disebaliknya...kita jangan mudah kesal dan sentiasa bersyukur atas kurniaannye...tabah hadapi apa saje ujian...insyaALLAH....

Salina@IbuAqil said... [Reply]

ketabahan itu dtg dgn sendirinya mgikut peredaran masa kita.. insya'allah!! Allah menguji setakat mana kemapuan kita.. ;)

eB ezrin said... [Reply]

trus tabah yer. eB diampingmu. insyallah

Ati Masrif said... [Reply]

sebagai seorang islam bila
berpengang pada kata hikmah itu
insyaallah kita akan jadi lebih
kuat dan tabah...

semoga jue kuat dan tabah dalam
apa jua ujian yg mendatang ini

sue zainun said... [Reply]

semoga k.jue tabah menghadapi apa saja dugaan..setiap yg berlaku ada hikmahnya..insyaallah

:)

ch@ said... [Reply]

kita suka dgn perkataan tabah, seolah-olah tabah ni lebih sikit drpd sabar. mcm mana pun, tabah dan kuat insyaALLAH semua akan ok.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa