Wednesday, November 2, 2011

BiLa Anak Jadi Pengkritik...

Salam sayang semua...selamat hari rabu...
apa khabar pemula bicara
oklah dah rabu....
budak2 sekarang nie kecik2 dah pandai pengkritik orang....
inilah farisyah...
suka benor mengkritik ibu dengan ayah dia...
nasib baik ibu dan ayah dia je..kalau orang lain tak tahu le...

apa yang di suka kritik ye????
ibu baju ibu tak sama dengan tudung...
ibu baju tu tak cantik..pakailah baju lain...
apa lah ayah nie..seluar warna biru baju warna oren....tak cantik langsung...(sedang siayah memakai seluar jeans)
barulah hensem pakai selipar mcm nie....(ini dia kata kat ayah dia)
ibu sup ni tak best...rasa masam je....(mengalahkan ayah..ayah pun kata ok je)
farisyah nak basikal lainlah..basikal ni dah tak best....

inilah antara benda yang di suka kritik...
ada lagi tapi tak ingat pulak...
(saja nak tulis kat sini nanti sebab sekarang dah pandai baca sikit- nanti dah boleh baca betul2 baru dia tahu perangai dia masa kecik2)

Wajib Tayang Gambar budak Ni...



ANAK KORANG KUAT KRITIK N COMPLAINT???



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

cik dah faridah said... [Reply]

anak cik dah suka tanya...
ari2 tya soalan "esok ma keje tak"?

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

ha ha ha... bagus jugak .. jawapnye farisyah ni memerhati dan dah pandai meluahkan pendapat.... tapi kita kene guard jugak takut x kene tempat..cth mcm anak kak na kadang tu ase nak nangis jer depa kritik... da kritik siap bagi sbb plak tu..yg menjadi masalahnye depan org ramai...huhuhu...

MamaYatie said... [Reply]

antara 3 anak saya Nadhira paling kuat mengkritik..bukan takat kami jer, smp kawan2 & cikgu pun dia kritik jugak...tau ni pun cikgu yg cite nih...alahai anak dara ku..

kat skolah cikgu panggil Nadhira 'hot fm'; kalo nadhira takde cikgu kata taska sunyi.. hehee

LYAfrina said... [Reply]

alahaiii... pandainyer.. ade kelas tu..kecik2 pon dh tau fesyen.. hehhee

Sidratul Muntaha said... [Reply]

huhuuuh..
samalah
setot dah mula petah ckp since sekoalh nih..
sume benda nak ikut cara dia
klu tak
mengamuk la..
tu tak kena..
ni tak kena
nak - nak klu dia toog kita baking..
mcm2 dia suruh n halang
cis!!

Amy Syaquena said... [Reply]

suka lihat warna dinding tue , sesuai dengan warna baju adik manis nie pakai hehe..i love purple color

Salina@IbuAqil said... [Reply]

hahahaha comelnya dia.. bijak sggh anak cik jue.. aqil blom pandai menkritik lg cuma pandai bagi arahan je dia.. ;D

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa