Tuesday, November 22, 2011

Anak-anAk SeKaraNg

Salam selasa SeMua...
MooD HappYlah seBab MAlaysia MeNaNg...
Rasa Nak Tercabut JanTung LayaN bOla SeMalam...
OklaH Lagi N3 pendek ..Mencuri Masa Di Pagi Hari..Hahahaha..

Kisah aNak2 seKarang PanTanNg JumPa Kamera...
posing Bukan maIn....
FarIsyah Dari Kecik Kalau Tengok Kamera autoMatik mesti senYUm...
Dan salah SaTu Cara Nak suRuh Dia diam TUnjUk Je Kamera Mesti DiamLah.....
OkLAh Jom kIta konGsi GamBar bUdak2 PosinG ye....
(gambar ni ambil time family day group sabtu lepas ...kat bagan lalang....)
cerita panjang n gambar lain menyusur kemudian...


 ini iman anak LYa budak opis umur 1 tahun 4 bulan ....sentiasa tersenyum n paling penting nak semua orang
 masing2 gigih nak buat peace .....walaupun mata tak pandang kamera

 inilak kakak iman nama dia aiesya umur dia 2 tahun 8 bulan...
comel..pun suka dengar semua orang tapi malu2
ini anak2 dara yang memang suka posing....
yang paling tepi tue anak dina bdk opis gak..
dua berada kiri dan kanan....


tengoklah tue baru sikit...
pasni gambar anak daraku pulak yang memang pantang gila tengok kamera ok...


selamat berkerja semua...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

Sidratul Muntaha said... [Reply]

rasanya cik jue
naka dara la gile kamera
dak ara yg baru setahun stgh tu pun giigh la senyum siap pejam mata bagai kalau aku angkat handset ot kamera
huhuhu..
terkelip2....
dak setot?
dah beso ni barulah tahu nak tujuk peace2 bagai..

*seriously,mgm kecut dah perut tgk game malam tadi.
byk peluang tapi sumenya sia2..

MamaYatie said... [Reply]

setuju sngt...budak2 skrg kecik2 dah pandai ambik gambar..kita dulu?kamera pun umur brapa ntah br kenal...keke

Imaan09 said... [Reply]

haha..saya pun sama..rasa sakit jantung tgk bola.. nasib x contraction..hahaha..
betul laa..budak zaman sekarang..memang kaki posing..

amiey lee said... [Reply]

betul la cik jue... budak2 sekarang bukan main lagi kalau tgk kamera

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

kadang2 aksi depa tu yang x tahan ... pengaruh tv betoi...

eB ezrin said... [Reply]

best ar g2.
mine asyik kena candid sbb drg jual mahal. hu3

Salina@IbuAqil said... [Reply]

batul tu cik jue!!!
si Aqil tu ikut mood..
Kalo ok memang tersengeh2 dpn kamera..
Kalo mood x ok, ibu dia ni le sengeh sorang2 nangkap gambor.. Hik3!!!

ch@ said... [Reply]

ratu possing, oni pun dah hampir-hampir tu, dah besar katakan. bila dah ramai-ramai, tak cam farisyah cik jue yg mana satu. sepesen aja.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa