Friday, October 28, 2011

Yahooo............Balik KAmPung....

Hari Ini aku nak balik kampung.....
yahooo balik kampung tanpa di rancang...
rancangan asaL balik kenduri adik aku bulan 12 nie...
raya haji tahun ni patutnya turn aku ...
tapi hubby mintak balik umah dia..
oklah aku kan isteri mithali -jangan muntah hijau pulak ye....
terimalah seadanya....hahahahha ayat tak boleh bla...

jadi disebabkan ada hal nak diselelsaikan...
hubby ajak balik minggu nie...
senyum panjanglah....
hahahahahaha.....
best betullah...
cium abang 1000x....


korang doakan perjalanan aku selamat sampai dan kembali ye....


farisyah senyum panjang setiap kali cakap nak balik kampung...
ibu dia lagi2 senyum...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

Aku Ibu Muda said... [Reply]

kem salam mak ayah ye :)

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

selamat balik kg..
hati2 di jalan raya~

wahida said... [Reply]

selamat bercuti dear...

jaga diri bebaik yer...

Cho Zila said... [Reply]

alahai bestnyer balik kampung.. akak nak balik raya aidiladhani kot.. Insyaallah.. memang balik kampung menggembirakan...

ch@ said... [Reply]

ole-ole jgn dilupa cik jue? eh kampung belah mana ni? beshnyaaa.

mama rifQy said... [Reply]

wah..balik kampung ye cikjuee!! semoga selamat semuanya ye!!!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa