Monday, October 24, 2011

WeeKenD YAng MemenatKan...

salam Semua...
selamat pagi....
mood isnin...
memang penat.....
sebab weekend cik jue jadual penuh....

pagi sabtu....
menghabiskan masa dari pukul 9 pagi sehingga 1 tengahari...
di zoo..
tapi penat tak pe..janji farisyah happy...

lepas tue
sepetang sampai mlm menghabiskan masa di nilai mencari barang untuk majlis besar mak lang adik cik jue....

ari ahad pulak ...
sama gak mencari barang mak lang lagi...
lepas hantar mak lang naik bas ..
kami berjimba2 di JUSCO...



jadi hari ini cik jue rasa amat penat dengan kaki yang sakit...
nak cerita kisah zoo tapi kamera tertinggal....
jadi nanti dulu ye...xbest cerita tanpa gambar nie.....



weekend korang mcm mana??
ada yang best??


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

anie said... [Reply]

OO..TUE YANG AKU TPHONE XANGKAT..PENAT YE...:)

Aku Ibu Muda said... [Reply]

weekend yg memenatkan.

kuar rumah kol 9 pg cmtu

balik rumah dekat 9 mlm.

g tengok cik sah jugak...dia operate batu karang.

Lelord said... [Reply]

penuh aktiviti

LYAfrina said... [Reply]

hari cuti y pnuh dgn xtvt.. tp xpela kan dmi insan tsyg...

bestnyer g zoo..tgk animals... lya bru bwk skali asya pegi zoo.. thn lps... y kat ibok tu... tp mini zoo teruntum y kt kuantan tu byk kali la pegi..tp bkn ada mnde pon situ..

kalo zoo taiping n negara tu best sket kan.. byk bnatang

Sidratul Muntaha said... [Reply]

weekend aku tak best sebab penat pastu jaga bebduak tak sihat.
pastu mlm2 diaorg jdi burung antu!

aanie said... [Reply]

weekend duk umah je...
panas x kat zoo cik jue?

wahida said... [Reply]

adik cik jue nak kawen ke? kalau nak kawen mmg penat sikit..memilih barang dari satu kedai ke satu kedai...

eB ezrin said... [Reply]

dok umah. x sehat. hu3

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

emm..kak na 2 minggu yg lepas letih bangat...tapi biasa laa jue... sekali skala x leh nak lari .... tapi letih jue pun bebaloikan...smue org hapy lebih lebih lagi farisyah... pengorbanan tu...

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

cik jue,
tak jadik gi ikea ek?
kite penat la toleh2 kalu2 ada jumpe farisya ;)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa