Friday, October 21, 2011

WaJah BarU KomPutEr Opis KU....

salam semua....
pagi tadi kering idea tapi sekarang terajin pulak...
cik jue ni memang suka tukar gambar kat monitar komputer opis nie...
walaupun sebenarnya ada gambar wajib yang kena tempek
gambar wajib cik jue tempek bila ada lawatan atau 5 S...
kalau tidak memang selamat....




ini gambar wajib kami

ini gambar terbaru desktop cik jue...



ini buktinya.....




"memang aku malas nak buat kerja hari nie"





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

eB ezrin said... [Reply]

eB kena jadik cikgu ari nih. hik3 ;p

amiey lee said... [Reply]

hahahahaha ayat hujung tu sama la ngan mood kta cik jue hahahahhaa

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

dpt pc baru kena makin ghajin2 le kijenyer cik jue.. hehehehhe

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Sbb esok lusa dh nak start cuti kn cik jue kan.. Hi3!!! Slmt brcuti ye.. ;)

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

jue..kak na pun ase malas je...maklum ler esok sabtu..skrang walaupun jumaat da ase sabtu daa..hihihi... bagus la wt wallpaper gitu ..ingatan tu penting...ade aura yg x nampak.. insyallah kat sane ase ...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
LYAfrina said... [Reply]

insan tsyg..y mberi smngt utk bkerja.. sma la..lya pon ltk pic insan tsyg kt desktop.... tgh2 buat keje..bila rsa rindu... rnung je la pic tu

Sidratul Muntaha said... [Reply]

pemalassssssss....
ahaha.
ko mgm yer
aku petang2 dah setel keje ni
tu yg baru dpt bw

wahida said... [Reply]

gambar kat desktop ofis aku pun gambar family mcm ni la...

puan nina said... [Reply]

hikhik..ayat last tu mmg best!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa