Thursday, October 6, 2011

TOuchiNg BiLa TeNgok GamBAr Nie...

Salam Khamis..Moga hari ini HatiKu Tenang setenang tenangnya.
Moga AllaH memberkati aku dan KaliAn semua...Amin...

Cik Jue Suka Gambar Nie...
Rasa touching HabisLah....
Jom tengok ..
Rasanya Korang Pun pernah tengokkan...



Moga RuMahTanggA Yang DiBina Akan Kekal Selamanya..
Moga sentiasa DiBerkati dan DiLimPaHi RahMat...
Moga Ia selamanya BegiNi Dan Terus BegiNi....


Love U so Much...
MohD FauZie Bin OtHmaN




***pagI ni MooD JiWaNg2 SiKit Ye TeMan2***


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

eB ezrin said... [Reply]

sempat ker kiter g2 eh? :)

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Cik jue!! Kdang2 kena berjiwang2 ni.. Ibupun dh lama x publish entry jiwang2 ni.. ;)) tp mmg sweet tgk couple veteran tu kn.. Moga kita kekal dgn cinta hati kita hgga ke syurga.. Amin!!!!

~ yus ~ said... [Reply]

Ni yang dalam citer titanic tu ke cik jue?

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

Eb:Insayallah moga allah panjang umur kita dan sampai ke tahap ini...

salina:memang sweet...aminnnnnnn

kak Yus;ye kot..jue jumpa dalam fb

eisyaawie said... [Reply]

jiwang gini yang nak dikekalkan....bukan masa muda jer..hihihi

Mama Gee said... [Reply]

aminnnnnnnn....InsyaAllah :)

mummy_ayu said... [Reply]

semoga kita pun mcm nie gak one day nanti..amin

maszmadi said... [Reply]

wah!!! suitttttttttt

Rizziela said... [Reply]

Semoga kita pun akan melalui saat2 indah macam gambar tu kan?

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply]

amin2...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa