Thursday, October 6, 2011

SmoKing Zone...

Apa Pendapat Korang Kalau Benda mcm Gini ada Kat Malaysia....????



Ok apa.....
asap rokok tue terus naik ke atas ala2 mcm cooker hood tue...
dan alangkah bagusnya kalau semua orang tak hisap rokok.....


sumber :FB member


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

~izan~ said... [Reply]

nie betul2 tegar ni kalau sanggup dok bawah corong tu hehe..

Aku Ibu Muda said... [Reply]

setuju kalo kt mesia buat gini.

eB ezrin said... [Reply]

bgs.. biar drg srg2 yg sedut asap ;p

Mrs.Imran said... [Reply]

ada ekk tempat cam nih???bagus la kalo ada cam nih, kalo sakit dia sorang je, org keliling dia sikit je la % nak hidu asap tuh...abg saya sudah TIDAK PADA ROKOK...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

sanggup tuu..sabar je le...

Mama Gee said... [Reply]

omak aiii........hehehee

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa