Thursday, October 20, 2011

Rezeki BUlan Nie...

Selamat petang semua...
bulan nie @ minggu ni aku rasa rezekiku murah...
dah lama tak menjoinkan diri dalam contest @ GA..
tapi kali ni rajin sikit jawab teka-teki yang aku tak payah buat N3....

pertama .aku menang teki- teki kat blog kaK ana dan aku dapat hadiah
SPRING FORM BAKE PAN S
ET

hari ni pulak aku dapat hadiah saguhati dari nana
selepas meneka nombor voucher secret resepi..
aku teka nombor no 15 (bg tarikh lahir aku)
dan
no 6 (bg bulan aku lahir)

bukti aku jawab....
sebab dah ada yang lagi laju menjawab jadi aku akan dapat hadiah saguhati jelah...
tapi tak kisahlah ..janji aku dapat hadiah...


nana pinjam gambar tau....
10Q nana..

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

Qhaifa Nur said... [Reply]

sungguh bertuah...

~izan~ said... [Reply]

murah rezeki cik jue ni..tahniah!

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

tahniah..!
saya dah lama tak menang apa2..huhu!

@e_da said... [Reply]

rezki.. bertuah cik jue

Nana said... [Reply]

hehe terer teka

Ya ALya said... [Reply]

TAHNIAH...PANDAI LA CIK JUE TEKA MENEKA NI...HEHEHEHH

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Tahniah cik jue!!! ;)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa