Thursday, October 13, 2011

RajinnYa ANak DarAKU....

salam sayang...n good morning....
pagi ni cik jue tak de kat opis ada kerja kat luar...pi KL...
jadi ini N3 autopublishlah....
petang nanti cik jue jalan umah korang ye....


nak cerita kisah anak daraku farisyah yang ter....rajin hari ahad lepas...
weekend lepas rumah cik jue dikunjungi oleh Tok hubby n family
jadi sesi masak2 pun dijalankan...
tapi bukan cik jue yang masak tau diaorang yang masak...
cik jue????
tolong benda yang senang je..potong sayur n goreng ayam sahaja ...:-))
(itu pekara biasa kalau diorang datang ye)
oklah nak tunjuk kerajinan farisyah tolong ibu....
sebab farisyah ni kalau bab dapur memang malas sikit....




pertama kita petik sayur manis nak buat masak sayur air ye....

hasil petikan...buang ekor tuege


hasilnya......



inilah yang terrajin namanya....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

14 comments:

♥SyilaSyira♥ said... [Reply]

rajinnya farisya...ni nanti ada yg nak jadikan menantu ni..hihihi

Ya ALya said... [Reply]

bsagus.....t besar tolong ibu yer.......

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

wah, rajin!
tp mmg kene rajin masuk dapur pun, hehe..farisya kan gurl ;P

amiey lee said... [Reply]

sarah pun gitu cik jue hahahaha
alahai farisyahhhh comelll sgt tolong ibu

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

emm..kira ok farisyah ni..rajin n tekun kalau nurin sekejap ok ler...sat sat lagi die cakap dah lah mama adik letih... angat2 taik ayam jerr...

Lady Rina said... [Reply]

rajinnya farisya...boleh jadi assistant ibu ni...:)

LYAfrina said... [Reply]

haaa.. ni la calon menantu pilihan ni

Salina@IbuAqil said... [Reply]

ni anak dara sapa ni?! amboi2... sejuk perut mak dia.. ;D

Mama Gee said... [Reply]

eh ehh dh buleh diharap dah anak dara ni... :)

sedapnya pucuk manis tu..lama tak makan...kat kpg dulu byk tp dh pupuss huhuhu

Ms AiReEn MoHd said... [Reply]

rajinnye tolong mak die...good girl

anie said... [Reply]

sayur apa tue..aku igt daun kari..

bagus2 da boleh diharapkan..xsabar nak tunggu zahra tlg mama dia didapur..hahaha

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

rajinnya anak dara, bleh buat menantu :) pucuk manis sayur pedas, my fav to the max. tu masak apa?

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

anie: entah diaorang masak sayur air...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

♥SyilaSyira♥ :ikut angin nie..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa