Thursday, October 27, 2011

MY nEW fACE...

salam Khamis semua.....
hari ini aku EL
hubby aku n farisyah tak sihat...
jadi ari ni kena jadi nurse jaga orang sakit kat umah

oklah aku nak tunjuk kat korang nie...my new face...
bukan baru sangat pun aku hanya tukar header baru...
dan header tue aku buat sendiri.....
sebelum ni kau pakai header nie....

eliss yang buatkan.....10Q eliss...header ni aku suka sangat.....

bajet nak buat sendirilah..konon nak buat ala2 mcm eliss pakai adobe Photoshop..
tapi hampeh tak menjadi akhirnya aku buat pakai PHOTOSCAPE

dan hasilnya ...
seperti yang korang tengok kat atas tue le....
tapi aku nak tunjuk jugak kat sini....


walaupun tak secantik orang lain punya...
tapi aku bangga sebab ...
ia hasil dari tangan aku yang tak kreatif nie....

selain ubah header aku jugak ...
buat sedikit pembaharuan kat gambar2 kat tepi tue...
saja kasi lapang sikit.....

aku ubah ni sebab ...
blog ni dah nak masuk 2 tahun pada
15/11/2011....





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

11 comments:

cik dah faridah said... [Reply]

OKLA TU.....KREATIF LA TU....

amiey lee said... [Reply]

heee rajin cik jue...hee kta tgu pas balik cuti2 baru tampal header baru.. leh gitu??? hahaha ;p

wahida said... [Reply]

kalau aku, langsung tak jadi header aku tu...ko punya ni dah ok sgt dah ni...

kalau aku, aku tempah je, sbb aku ni buta IT...huhu...

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

kalo buat sendiri lagi puas hatikan :) me pun dah lama tak makeover blog. teringn jugak..

aanie said... [Reply]

ok la tu...aanie ni lagi la x reti nak buat...sb tu la header x penah tukar....huhu...

ch@ said... [Reply]

ye nampak ke amaturan cikJue melukis. tapi tetap cantik, page nya pun simple dan sangat mudah di baca. rindu cikJue. huuu.

eB ezrin said... [Reply]

tahniah. ttp nmpk cantik :)

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

emm..biler nengok jue wt teringin lak ase nak buat ..

LYAfrina said... [Reply]

comel jer..pndai cik jue buat sndiri.. lya mmg x reti..just ltk gmbo gedebok 2 j,kalo nk header lya kna gna pakar ni

Zana Adieyza said... [Reply]

zana x pandai buat header.. eh jap, tadi nmpk ada blogger buat offer header, try link ni.. http://ryushychomya88.blogspot.com/2011/10/header-free-untuk-kamoo.html

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Kreatif cik jue ni.. ;) cantek!!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa